تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
13

سومین همایش فرش دستباف شهرستان اناربرگزارشد

  • کد خبر : 2439
  • 17 شهریور 1395 - 22:07
سومین همایش فرش دستباف شهرستان اناربرگزارشد

در شهرستان انار حدود ۳۰۰ دار قالی با ۶۰۰ بافنده مشغول فعالیت می باشند.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، ۱۷ شهریور ماه سومین همایش فرش دستباف شهرستان انار باحضور سرپرست فرمانداری انار،امام جمعه موقت شهرستان ،معاون اداره کل صنعت و معدن تجارت،شورای شهر ،معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر مسئولین شهرستان و دعوت از بافندگان فرش دستباف شهرستان برگزار گردید.

در این همایش آقای طباطبائی با تبریک مناسبتهای ماه ذیحجه ضمن تقدیر و تجلیل از بافندگان فرش دستباف شهرستان و بانوان هنرمند این رشته که در سالن حضور داشتند از رئیس تعاونی گل آذین انار با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی نمودند.

ContentImages_28133

وی همچنین باتشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش(شرکت فرش دستباف گل آذین،شورای شهر ،اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی) گفت وجود اتحادیه فرش دستباف و کارگاه‌های قالی‌بافی و بافندگان متعدد شهرستان انار نشان دهنده ظرفیت این منطقه برای رشد و ترویج این هنر است و از مسئولین خواست تا فرش دستباف انار را حمایت کنند.

لازم بذکر است که سخنرانی مسئولین استان و شهرستان،اجرای برنامه های هنری و تجلیل از جمله برنامه های دیگر این همایش بود که انجام شد. لازم به توضیح است که به گفته آقای تهرانی رئیس شرکت تعاونی گل آذین فرش دستباف انار در این شهرستان حدود ۳۰۰ دار قالی با ۶۰۰ بافنده مشغول فعالیت می باشند.

ContentImages_28134 ContentImages_28131

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2439
  • دیدگاه‌ها برای سومین همایش فرش دستباف شهرستان اناربرگزارشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.