تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
7

سه نمایشگاه بزرگ در انار برگزار می‌شود

  • کد خبر : 214
  • 28 تیر 1395 - 23:09
سه نمایشگاه بزرگ در انار برگزار می‌شود

سه نمایشگاه «فصلی و عمومی پاییزه»، «مبلمان و خانه مدرن» و «گل و گیاه، ماشین آلات و ادوات کشاورزی» در انار برگزار می‌شود. طباطبایی فرماندار انار در جلسه کمیته نمایشگاهی هدف از برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها را، ارائه خدمت به مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: بایستی تمامی جوانب ارائه این خدمات به طور دقیق بررسی […]

سه نمایشگاه «فصلی و عمومی پاییزه»، «مبلمان و خانه مدرن» و «گل و گیاه، ماشین آلات و ادوات کشاورزی» در انار برگزار می‌شود.

طباطبایی فرماندار انار در جلسه کمیته نمایشگاهی هدف از برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها را، ارائه خدمت به مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: بایستی تمامی جوانب ارائه این خدمات به طور دقیق بررسی گردد.

وی افزود: بایستی منافع اقتصادی عموم مردم و همچنین غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه و کسبه مورد توجه قرار گیرد تا مردم عزیز شهرستان با آرامش خاطر نسبت به تأمین مایحتاج خود اقدام کنند.

طباطبایی اظهار داشت: مسئولان نقاط ضعف و قوت نمایشگاه‌های قبل را بررسی نمایند و در جهت بهبود کیفیت برپایی نمایشگاه و همچنیین ارائه خدمات متنوع از جمله عرضه کالاهای مفید برنامه ریزی مفصلی داشته باشند.

قرار است نمایشگاه پاییزه در مهرماه سال جاری، نمایشگاه تخصصی مبلمان و خانه مدرن در آذرماه و نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، ماشین آلات و ادوات کشاورزی نیز در بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=214
  • دیدگاه‌ها برای سه نمایشگاه بزرگ در انار برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.