تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
9

مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در دانشگاه آزاد انار برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 18552
  • 08 آذر 1397 - 11:02
مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در دانشگاه آزاد انار برگزار شد+تصاویر

سومین دوره مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل با حضور ۲۲۳ شرکت کننده  از شهرستان انار با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار در دانشگاه ازاد اسلامی انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار،صبح امروز سومین دوره مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل با حضور ۲۲۳ شرکت کننده  از شهرستان انار با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار در دانشگاه ازاد اسلامی انار برگزار شد.

رئیس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه با اشاره به ثبت نام ۲۱۰۰ نفر در سومین دوره مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در شهرهای رفسنجان و انار و سرچشمه، گفت: از این تعداد ۱۶۱۸ نفر صبح امروز پنجشنبه ۸ آذر ماه در این مسابقه شرکت کردند.
?به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، محمدرضا رجب پور اظهار داشت: مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در شهرهای رفسنجان ، انار ، سرچشمه و پاریز توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به صورت همزمان ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه هشتم آذر ماه برگزار شد.
?وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز بود، افزود: از مجموع تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه، ۱۳۱۱ نفر از رفسنجان، ۲۲۳ نفر از شهرستان انار ، ۸۴ نفر از شهر سرچشمه و پاریز بودند.
?رجب پور ادامه داد: این مسابقه قرآنی صبح امروز با حضور شرکت کنندگان در شهر رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) ، در شهرستان انار در دانشگاه آزاد اسلامی و در شهر سرچشمه در سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد که برخی مسئولان این شهرستانها نیز از محل آزمون بازدید کردند.
?رئیس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را دوشنبه ۱۹ آذر ماه در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان ذکر کرد.
? وی تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این مسابقات بهانه ای برای حفظ قرآن و حفظ قرآن نیز مقدمه ای برای فهم قرآن و فهم قرآن پشتوانه عمل به قرآن در زندگی ما باشد.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=18552
  • دیدگاه‌ها برای مسابقه بزرگ حفظ سوره واقعه و مزمل در دانشگاه آزاد انار برگزار شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.