تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
9

نماینده مردم رفسنجان وانار:قانون کاردرمجلس بازنگری شود/ تعطیلی ۶۰ درصد کارخانه‌ها

  • کد خبر : 1805
  • 29 مرداد 1395 - 0:25
نماینده مردم رفسنجان وانار:قانون کاردرمجلس بازنگری شود/ تعطیلی ۶۰ درصد کارخانه‌ها

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون کار در مجلس باید بازنگری شود.

 احمد انارکی‌محمدی ظهر امروز در شرکت سیمان زرین  اظهار داشت: این واحد تولیدی تلاش کرده و مدیرانی دارد که با دوندگی صنعت سیمان را روی پا نگه داشتند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: در کشور هزینه‌های تولید بیشتر از فروش است و بسیاری از کارخانه‌های بزرگ سیمان تعطیل شده‌اند که به مشکلات دولت برمی‌‌گردد، به گونه‌ای که دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها و بیمه‌ها بدهی دارد.

انارکی‌محمدی ادامه داد: کارآفرینان ما بدهکار بانکی هستند سود بانکی را می‌پردازند اما از طرف دولت طلب‌هایشان وصول نمی‌شود و هیچ سودی هم دریافت نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: اخیراً وزیر اقتصاد در برنامه‌ای که اعلام کرده تا یک‌ماه آینده از محل اموال بانک‌ها و بحث ارزی بدهی کارفرمایان را قرار است، پرداخت کنند.

انارکی‌محمدی تصریح کرد: در کشور تورم مهار شده اما رکود هنوز هست و امیدواریم رونق ایجاد شود تا کشور که ۵۰ تا ۶۰ درصد از کارخانه‌های آن تعطیل شدند و ۴۰ درصدی که ماندند با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند با این بسته اقتصادی کارشان راه بیفتد.

وی ابراز داشت: در جهان سخت‌ترین قانون کار قانون کار جمهوری‌ اسلامی است، بدین منظور قانون کار در مجلس باید بازنگری و ساده شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1805
  • دیدگاه‌ها برای نماینده مردم رفسنجان وانار:قانون کاردرمجلس بازنگری شود/ تعطیلی ۶۰ درصد کارخانه‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.