تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

نماینده مردم رفسنجان و انار :لزوم ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه

  • کد خبر : 1808
  • 29 مرداد 1395 - 0:31
نماینده مردم رفسنجان و انار :لزوم ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زیرساخت‌های فرهنگی جامعه درست شود تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

احمد انارکی‌محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: فرهنگ عمومی یکی از ارکان اصلی کشور است و مهندسی فرهنگی که مقام معظم رهبری فرمودند، باید انجام شود.

وی ادامه داد: در بحث فرهنگ با صحبت و گفت‌وگو کار به جایی نمی‌رسد، باید مصوباتی داشته باشیم و اجرایی شود و پیگیر آن باشیم که به کجا رسیده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه‌های موازی در کشور زیاد داریم که عیب بزرگی است و هرکدام بازخوردی دارد که سبب می‌شود هزینه‌های زیادی در این حوزه صرف شود و عملا دستگاه اصلی که فرهنگ عمومی است بی‌اثر می‌ماند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عمومی اجزا و ساختار شهرستانی و استانی دارد، تصریح کرد: استفاده از تجربه دیگران در فرهنگ عمومی مؤثر است تا گستره فرهنگ عمومی را در سطح شهر ببینیم.

این مسؤول با بیان اینکه جامعه باید جذابیت داشته باشد، افزود: متولیان باید جذابیت ایجاد کنند، اگر قانون هست برای همه یکی است و باید بر اساس سیاست‌های کلان کشور و بر اساس نیاز شهری خودمان عمل کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی زیاد است که باید زیرساخت‌ها را درست کنیم و باید زیرساخت‌هایی تعریف کنیم تا برای همه اقشار و نسبت به وضعیت جامعه برنامه‌ریزی شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1808
  • دیدگاه‌ها برای نماینده مردم رفسنجان و انار :لزوم ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.