تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
5

۵۰۰هزارنفر؛سهمیه استان کرمان درثبت نام کارت ملی هوشمند درسال۹۵

  • کد خبر : 1726
  • 26 مرداد 1395 - 13:02
۵۰۰هزارنفر؛سهمیه استان کرمان درثبت نام کارت ملی هوشمند درسال۹۵

امسال سهمیه کارت ملی هوشمند کشور ۱۵ میلیون است که نیم میلیون کارت ملی هوشمند سهمیه استان کرمان در سال ۱۳۹۵ در نظر گرفته شده است که در تلاشیم آن را افزایش دهیم .

به گزارش انرا آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ،صبح امروز شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان انار باحضور سرپرست فرمانداری انار ،مدیر کل ثبت احوال استان و اعضای این کارگروه برگزار گردید.

مدیر کل ثبت احوال استان در این جلسه اظهار داشت اداره ثبت احوال دستگاه حاکمیتی است که از بدو تولد تا مرگ همراه مردم است.وی زمان ثبت وقایع حیاتی تولد را ۱۵ روز و فوت را ۱۰ روز عنوان کرد و از مسئولین انار خواست تا برای اینکه مردم بعد از این مهلت قانونی با مشکلات روبرو نشوند شهرداری،دهیاریها و دیگر ارگانها ضمن اطلاع رسانی به مردم در جهت تسریع در این روند همت و با ثبت احوال همکاری نمایند.

وی تصریح کرد ثبت وقایع حیاتی ابزاری است برای مدیران ارشد تا بتوانند برنامه ریزی کامل و جامعی برای جامعه هدف داشته باشند زین الصالحین گفت امسال سهمیه کارت ملی هوشمند کشور ۱۵ میلیون است که نیم میلیون کارت ملی هوشمند سهمیه استان کرمان در سال ۱۳۹۵ در نظر گرفته شده است که در تلاشیم آن را افزایش دهیم .

وی در نهایت از همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان انار با ثبت احوال تشکر و رتبه شهرستان را در ثبت وقایع حیاتی و موضوعات مربوط به ثبت احوال مطلوب ارزیابی نمودند.

rt

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1726
  • دیدگاه‌ها برای ۵۰۰هزارنفر؛سهمیه استان کرمان درثبت نام کارت ملی هوشمند درسال۹۵ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.