تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4

دیدار سرپرست فرمانداری انار با مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان

  • کد خبر : 1723
  • 26 مرداد 1395 - 12:54
دیدار سرپرست فرمانداری انار با مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان

در این دیدارمسائل و موضوعات مربوط به مالیات اصناف و صنعتگران و همچنین زمینه های پیشرفت و توسعه شهرستان انار و استفاده از سهم مالیات شهرستان بررسی و تبادل نظر شد.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ،۲۶ مرداد ماه طی جلسه ای سرپرست فرمانداری انار با مدیر کل امور مالیاتی استان  کرمان دیدار و گفتگو نمودند.

 در این جلسه که معاون و مدیر حراست امور مالیاتی استان نیز حضور داشتند مسائل و موضوعات مربوط به مالیات اصناف و صنعتگران و همچنین زمینه های پیشرفت و توسعه شهرستان و استفاده از سهم مالیات شهرستان بررسی و تبادل نظر شد.

در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان انار ضمن خیرمقدم و تشکر از آقای سلمانی مدیر کل محترم امور مالیاتی و همکارانشان سفر ایشان را به شهرستان انار نویدبخش خدماتی ماندگار برای مردم نجیب انار و رونق بخشیدن به  چرخ های اقتصادی شهرستان انار برشمردند.

 درادامه موضوعات مختلفی همچون توسعه شهرستان انار،اطلاع رسانی از میزان مالیات بر ارزش افزوده جذب شده ای که توسط دولت به شهرداریها و دهیاریها پرداخت شده و باید در جهت آبادانی شهرها و روستاها هزینه شود همچنین اطلاع رسانی و آموزش مردم در خصوص قوانین مالیاتی و در نهایت درخواست ارتقاء اداره مالیاتی انار بیان و تبادل نظر گردید.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1723
  • دیدگاه‌ها برای دیدار سرپرست فرمانداری انار با مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.