تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024
12

جشنواره استانی قرآن مدهامتان ۱۸ لغایت ۲۰ مهرماه در انار برگزار می شود

  • کد خبر : 17067
  • 16 مهر 1397 - 13:24
جشنواره استانی قرآن مدهامتان ۱۸ لغایت ۲۰ مهرماه در انار برگزار می شود

جشنواره استانی قرآن مدهامتان ۱۸ لغایت ۲۰ مهرماه در انار برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار  و مسئول دبیرخانه  سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان ۱۸ لغایت ۲۰ مهرماه به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود.

سیدحسین جعفری با اشاره به ظرفیت های خوب قرآنی شهرستان افزود: شهرستان انار از سال قبل به عنوان محل دائمی برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان تعیین شده است. وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره جشنواره به نحو بسیار مطلوبی در این شهرستان برگزار شد و امیدواریم با تلاش ستاد برگزاری جشنواره امسال هم شرکت کنندگان از برگزاری سیزدهمین دوره خاطره خوشی داشته باشند.

وی افزود: در این دوره ۲۶۰ نفر از سراسر استان در ۱۳ رشته قرآنی با هم به رقابت می پردازند و استاد شیخ زاده از قاریان و داوران مطرح کشوری هم برای داوری حضور دارند.

جعفری همچنین از برگزاری کارگاههای آموزشی عمومی و خصوصی بصورت رایگان در حاشیه جشنواره خبر داد و افزود: یک کارگاه آموزشی ویژه کلیه شرکت کنندگان در مورخ چهارشنبه۱۸ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل رواق امام زاده محمد صالح(ع) و یک کارگاه دو روزه آموزشی مروجان قرآنی ویژه ائمه جماعت روستاهای سراسر استان در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ مهرماه با حضور اساتید برجسته در حاشیه این جشنواره برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: کارگاههای آموزشی در محل امامزاده محمدصالح ، مسابقات بانوان در محل دانشگاه آزاد اسلامی و مسابقات آقایان در محل تالار شهربرگزار می شود.

سیدحسین جعفری از برگزاری شبی در محفل قرآن در پنج نقطه از شهرستان همزمان با افتتاحیه جشنواره در چهارشنبه شب خبر داد و افزود: این محافل با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی و حافظان و قاریان شهرستان انار در ۵ مسجد همزمان برگزار می شود.

وی همچنین گفت: مراسم پرشکوه شبی در محضر قرآن پنجشنبه شب در محل رواق امامزاده محمدصالح ، با حضور قاری کشوری آقای شیخ زاده و حضور کلیه متسابقین و علاقمندان به کلام وحی ، هم از دیگر برنامه های این جشنواره است.
جعفری عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره سیزدهم صبح جمعه ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل تالار شهر انار برگزار می شود.
رئیس اداره ارشاد شهرستان انار از فرمانداری’ نماینده مجلس،دفتر امام جمعه، شهرداری، شورای شهر، روابط عمومی مس سرچشمه، سپاه، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش ، اوقاف، مدیریت آستان مقدس امامزاده و تبلیغات اسلامی به جهت همکاری گسترده در برگزاری این رویداد فرهنگی در شهرستان انار تشکر کرد.
وی همچنین از جناب آقای علیزاده مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آقای ابدالی تکلو مسئول محترم دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمان هم تقدیر و تشکر کرد.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17067
  • دیدگاه‌ها برای جشنواره استانی قرآن مدهامتان ۱۸ لغایت ۲۰ مهرماه در انار برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.