تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
20

صبحگاه مشترک و زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان دخترانه رحیمی انار

  • کد خبر : 17071
  • 16 مهر 1397 - 17:57
صبحگاه مشترک و زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان دخترانه رحیمی انار

زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان رحیمی انار به صدا در آمد.

به گزارش صدای انار، بمناسبت هفته نیروی انتظامی،صبح امروز صبحگاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی و نظامی و جمعی از مسئولین شهرستان  در دبیرستان دخترانه رحیمی انار برگزار و زنگ انضباط اجتماعی به صدا در آمد.

 امام جمعه انار در این آیین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت و آسایش حاکم بر جامعه بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.
حجه الاسلام منتظری افزود: نظم و جامعه پذیری باید از همان دوران کودکی در فرزندان نهادینه شده و برای فرهنگ پذیری و قانون مداری در جامعه از همان سنین کودکی اقدام شود.
وی بیان کرد: توجه به تعلیم چگونه زندگی کردن در جامعه مانند تعلیم و تربیت علمی نقش موثری در تربیت نسلی قانون پذیر دارد و در این راستا اکنون در کنار تعالیم علوم مختلف شاهد شعور بالای همراهی دانش آموزان با نهادهای امنیتی جامعه هستیم.
امام جمعه انار ادامه داد: همت بالای مردم و پشتوانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده است تا دشمنان با وجود توطئه های بیشمار نتوانند به امنیت خوبی که در جامعه ما حاکم است، خدشه ای وارد کنند.
وی اظهار داشت: امروز امنیت زمینه ساز توسعه و پیشرفت بوده و در این بین احساس امنیت از خود امنیت بالاتر و تاثیرگذارتر است.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف علمی، اقتصادی و نظامی تصریح کرد: این دستاوردهای ارزنده موجب شده است تا نظام جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای تمامی کشورهای منطقه تبدیل شود.
در ادامه فرمانده انتظامی انار نیز گفت: هر یک از شهروندان در برقراری امنیت دارای نقش تاثیرگذاری هستند زیرا امنیت پایدار نیاز به مشارکت همه اقشار جامعه دارد.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد اضافه کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در فراز و نشیب های پیش رو امتحان خود را پس داده اند و هم اکنون از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است که برای ادامه راه نیاز به مشارکت و همکاری مردم دارد.
وی ادامه داد: برای ایجاد امنیت پایدار باید تلاش شود تا بحث امنیت در جامعه نهادینه شود و همگان خود را در برقراری امنیت سهیم بدانند.
سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به نقش معلمان و دانش آموزان در پیشبرد اهداف عالیه نیروی انتظامی افزود: معلمان با نهادینه کردن فرهنگ در مسیر آموزش و دانش آموزان با شناخت فرهنگ صحیح در کنار هم می توانند انضباط اجتماعی را در جامعه برقرار کرده و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی هستید و باید تلاش کنید تا با دانش اندوزی خود در حفظ نظام و احیای علم و دانش کشور گام بردارید.
فرمانده انتظامی اناریادآور شد: نیروی انتظامی با اقتدار کامل به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم، امنیت و آسایش مردم تلاش می کند.
وی همچنین گفت: امروز برقراری امنیت نیاز به مشارکت دارد و دانش آموزان با حفظ مقررات و نظم اجتماعی در ایجاد این امنیت می توانند تاثیرگذار باشند.
وی افزود: برای ما باعث افتخار است که بتوانیم با ایجاد امنیت در جامعه موجبات رضایت الهی و مردم را فراهم کنیم.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار ، قرائت پیام مهر مشترک مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی استان کرمان از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

عکس: منصور زارع

 

  

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17071
  • دیدگاه‌ها برای صبحگاه مشترک و زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان دخترانه رحیمی انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.