تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
9

اقدامات انجام شده توسط اداره بهزیستی اناربه مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی+تصاویر

  • کد خبر : 15634
  • 30 تیر 1397 - 12:25
اقدامات انجام شده  توسط اداره بهزیستی اناربه مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی+تصاویر

اقدامات انجام شده توسط اداره بهزیستی شهرستان اناربه مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی طبق گزارشی اعلام کرد.

در اولین   روز از هفته بهزیستی ، کارکنان  این اداره با نصب بنر و پوستر به استقبال هفته بهزیستی رفته و سپس با حضور بر تربت پاک شهدا با ارمانهای امام و شهدا  تجدید میثاق نموده و یاد انها را گرامی داشتند .

از دیگر اقدامات انجام شده ، دیدار صمیمانه کارمندان بهزیستی   ،با امام جمعه محترم شهرستان بود در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری هفته بهزیستی را به کارمندان این اداره تبریک گفتند و برای انان  از خداوند منان  ، توفیق روز افزون در راه خدمت به گروه های هدف بهزیستی را خواستار شد .

ایشان  به خرید دستگاه سنجش شنوایی که توسط خیرین شهرستان تهیه شده است اشاره کردندو اظهار امیدواری نمودند که با تهیه این دستگاه و ایجاد پایگاه دائمی شنوایی ، مردم از مراجعه به دیگر شهرستانها بی نیاز شده و بتوانند به راحتی جهت غربال شنوایی نوزادان خود اقدام نمایند

در روزچهارم هفته بهزیستی اقای علی زهرودی فرماندار شهرستان انار ، در اداره بهزیستی حضور پیدا کردند و از نزدیک با عملکرد حوزه های مختلف و کارشناسان مربوطه اشنا شدند و بعد از آن به اتفاق رئیس بهزیستی شهرستان، اقای مجید پوداتات ، از کمپ اندیشه پویا بازدید نمودند.

در این بازدید ضمن اظهار رضایت از عملکرد کمپ ، توفیق در راستای خدمت به درمان اعتیاد را از مهمترین نعمتهای خداوند دانستندو اظهار امیدواری کردند که بهزیستی در راستای پیشگیری و درمان اعتیاد گامهای موثری در سال جاری بردارد.

بعد از آن ایشان با خانواده  دو نفر از مددجویان حوزه توانبخشی دیدار صمیمانه ای داشته و از نزدیک با مشکلات خانواده هایی که دارای معلول ذهنی هستند اشنا شدند.

در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نمایشگاهی از اثار هنری مددجویان بهزیستی ، جهت نمایش عموم در امامزاده محمدصالح انار برپا شد. در کنار این نمایشگاه غرفه ای جهت کارزار رسانه ای با عنوان پیشگیری از اعتیاد ایجاد شد که در ان بروشورهایی پیرامون انواع مواد مخدر ، جهت اگاه سازی بین مردم توزیع گردید و به سوالات مردم پیرامون مواد مخدر و خدمات بهزیستی در راستای پیشگیری و درمان اعتیاد  توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد.

دو غرفه نیز  جهت ارائه مشاوره رایگان  ،برپا شد که  توسط  روانشناسان   مرکز مشاوره مهر ،خدمات مشاوره روانشناختی به مردم ارائه گردید.

روابط عمومی بهزیستی شهرستان انار

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لطفا بخش مشاوره رایگان را مجددا در امامزاده برگزار کنید برای برطرف کردن مشکلات خانواده ها واقعا بهش نیاز داریمتعرفه ها خیلی بالاست و بهتره که همیشه در امامزاده رایگان به اقشار کم درامد مشاوره به صورت رایگان ارائه بشه
    اگر این کار را بکنید خدمت بزرگی به مردم کردید
    با تشکر