تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024
10

جانبازان سرافراز شهرستان انار تجلیل شدند+تصاویر

  • کد خبر : 14035
  • 01 اردیبهشت 1397 - 23:06
جانبازان سرافراز شهرستان انار تجلیل شدند+تصاویر

فرماندار انار گفت: مهمترین ویژگی های جانبازان و ایثارگران ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) و تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش صدای انار،بمناسبت ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع)،مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حضور مهندس زهرودی فرماندار ، مسوول بنیاد شهید و امور ایثارگران و کلیه جانبازان شهرستان در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری برگزار شد.

دراین مراسم فرماندار انار گفت: امروز اگر نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می درخشد مرهون صبر، استقامت و ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است.

علی زهرودی افزود: مهمترین ویژگی های جانبازان و ایثارگران ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) و تبعیت از ولایت فقیه است.

ایشان با اشاره به اعیاد ماه شعبان بیان داشت: اعیاد شعبانیه دارای پیام هایی از جمله وفای به عهد و پیمان با شهدا ، تلاش برای تحقق وصایای آنان و حمایت از ولایت و درس های است که ما می توانیم سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه جانبازان نماد شجاعت و فداکاری در جامعه اسلامی هستند، تاکید کرد : شما یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه و نگین انگشتر ولایت هستید.

فرماندار با بیان این مطلب که خانواده و به خصوص همسران جانبازان نمونه اسوه زینب وار هستند، خاطر نشان کرد: بردباری و سخت کوشی خانواده جانبازان مثل زدنی است و تاکنون ایثار و فداکاری همسران خود را ارج نهاده اند.

ایشان تصریح کرد:جانبازان برای سربلندی پرچم ایران اسلامی تلاش کردند و تاکنون امنیت کشور مرهون این عزیزان است و ایشان را یادگاران دوران دفاع مقدس و گنجینه تمام ناشدنی فرهنگ ایثار و جانفشانی دانست.

علی زهرودی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که استقلال کنونی کشور و دستیابی به موفقیت های علمی و اقتصادی نتایج رشادت های جانبازان و شهدا است.

وی با اشاره به اهمیت وجایگاه والای جانبازان، درفرهنگ انقلاب اسلامی به عنوان اسوه های ایثارو مقاومت افزود:جانبازان، نشانه هایی ازمردانگی و رشادت و یادگارانی گرانقدر از دوران دفاع مقدس به شمارمی آیند که امنیت وآسایش امروز ایران اسلامی،دستاورد گرانبهای تلاش وفداکاری این عزیزان وشهدای گرانقدرمیهن است .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کلمه کلیه را قبل از جانبازان حذف کنید .چون کلیه جانبازان نبودن و خبر نداشتن …گرچه نظرو نمیذاری گفتم یاداوری کنم