6

گلایه رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان انار از امام جمعه شهرستان

  • کد خبر : 11094
  • 12 آذر 1396 - 17:11
گلایه رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان انار از امام جمعه شهرستان

مرتضی رضایی رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان انار در خصوص گفته امام جمعه شهرستان  مبنی بر اینکه قیمت کالاها در انار واقعی نیست و مردم اعتماد نداشته و ناراضی هستند گلایه کرد.

به گزارش صدای انار، در پی اظهارات حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار،  در خطبه های نماز جمعه  که گفته بودند: متاسفانه علیرغم انصاف بازاریان و کسبه محترم شهرستان انار، اما در گوشه کنار شهر قیمت‌ها واقعی نیست و این امر موجبات بی اعتمادی مردم نسبت به کسبه و بازاریان ایجاد شده است و مردم برای خرید مایحتاج خود یا به پنج شنبه بازار و یا به شهرهای مجاور را رجوع می کنند که این موضوع نیاز به نظارت دقیق و موثر اتاق اصناف و فرمانداری محترم دارد،مرتضی رضایی رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان انار در خصوص گفته امام جمعه شهرستان  مبنی بر اینکه قیمت کالاها در انار واقعی نیست و مردم اعتماد نداشته و ناراضی هستند گلایه کرد.

رضایی در این خصوص گفت:گفته های امام جمعه شهرستان دراین خصوص ، توهین به اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن شهرستان می باشد.

وی گفت: از امام جمعه محترم شهرستان این سوال را دارم قبل از اینکه در تریبون نماز جمعه این حرفها را بزنند آیا تاکنون در مدت شش ماه حضور بنده بعنوان رئیس این اداره ،در خصوص نارضایتی مردم با   بنده صحبت یا مکاتبه ای داشته اند یا نه؟و چه بهتر بود امام جمعه شهرستان با ما در میان می گذاشتند و اگر ما کوتاهی در این خصوص انجام میدادیم بعد انتقاد  و موضوع را رسانه ای می کردند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. امام جمعه کاملا درست گفتن،با یک تحقیق جزئی و کوچیک و خرید یک کالا از چندین مغازه در انار،کاملا متوجه متفاوت بودن قیمت ها میشین.
    حرف حق زدن پس نباید بهتون بر بخوره اقای رضایی?

  2. سلام کاملا درست گفتن لباس ۲۵ تومن میخرن قیمت فروش زده ۵۵ این چ وضعشه