تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
8

گاز شهرک صنعتی شهرستان انار طی۲هفته آینده راه اندازی می شود

  • کد خبر : 3596
  • 22 مهر 1395 - 18:13
گاز شهرک صنعتی شهرستان انار طی۲هفته آینده راه اندازی می شود

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: گاز شهرک صنعتی شهرستان انار طی دو هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش انارآنلاین، صبح پنجشنبه ۲۲ مهرماه مهندس انارکی محمدی نماینده مجلس و آقای طباطبائی فرماندار انار به اتفاق جمعی از مسئولین شهرستان و نخبگان اناری (آقای علیزاده مدیر کل ارشاد اسلامی استان ،دکتر اکبری و دکتر مهرابی از اعضای هیئت علمی دانشگاه باهنر،دکتر اسدی رئیس دانشکده داروسازی علوم پزشکی کرمان) و… باحضور در شهرک صنعتی انار ضمن بازدید از چندین واحد صنعتی در این شهرک از نزدیک با صنعتگران و سرمایه گذاران گفتگو نمودند.

در این بازدیدها مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و معاون برنامه ریزی فرمانداری ضمن بیان اقدامات بعمل آمده د رشهرک مشکلات خود را جهت توسعه و ایجاد زمینه لازم برای سرمایه گذاری بیشتر با نماینده مجلس درمیان گذاشتند و مقرر شد در روزهای آتی طی جلسه ای باحضور نماینده محترم ،فرماندار ،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و صنعتگران شهرستان این مشکلات پیگیری شود.

تسریع در تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی،حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و اخذ تسهیلات همچنین پیگیری جهت ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی در این شهرک از جمله مواردی بود که با مسئولین درمیان گذاشته شد.

مهندس انارکی محمدی در پایان این بازدید درمصاحبه خبرنگار صدا و سیما گفت گاز شهرک صنعتی شهرستان انار طی۲هفته اینده راه اندازی می شود و گفتند به امید خدا مشکلات نقدینگی (تسهیلات )وسرمایه درگردش پروژه های این شهرک ودیگر مشکلات راهم  با مسئولین ذیربط صحبت و پیگیری خواهیم کرد.وی خاطرنشان کرد با همکاری فرمانداری بتوانیم کارخانجات وتولید کنندگان بیشتری دراین شهرک راه اندازی کنیم .

contentimages_31663 contentimages_31664 contentimages_31665 contentimages_31666 contentimages_31667 contentimages_31669 contentimages_31670

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3596
  • دیدگاه‌ها برای گاز شهرک صنعتی شهرستان انار طی۲هفته آینده راه اندازی می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.