تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

نشست مشترک هیات امنای دانشگاه پیام نور انار با نماینده مجلس،فرماندار و ریاست پیام نور استان

  • کد خبر : 3591
  • 22 مهر 1395 - 18:07
نشست مشترک هیات امنای دانشگاه پیام نور انار با نماینده مجلس،فرماندار و ریاست پیام نور استان

خانم معین‌الدینی رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان:ما متعهد می‌شویم که دانشگاه پیام نور انار به فعالیت و حیات خود به صورت دایمی حتی به صورت گسترده‌تر ادامه داده و همچنین فعالیت‌های دانشگاه در زمینه‌های کشاورزی نیز توسعه پیدا کند.

به گزارش انارفردا، ۲۲ مهرماه نشست مشترک هیات امنای دانشگاه پیام نور شهرستان انار باحضور دکتر معین الدینی ریاست دانشگاه پیام نور استان،نماینده مجلس،فرماندار ،مدیر کل ارشاد اسلامی کرمان،دکتر اکبری و دکتر مهرابی اعضای هیئت علمی دانشگاه باهنر ،دکتر پوراسدی رئیس دانشکده داروسازی علوم پزشکی استان و کارکنان دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار گردید.

 در این جلسه مسائل مختلفی اعم از استفاده از ظرفیت های آزمایشگاه آب و خاک دانشگاه پیام نور انار در سطح منطقه بعنوان یک مرکز تحقیقات کشاورزی و توسعه آزمایشگاه کشاورزی دانشگاه،افزایش رشته های کاربردی برای متقاضیان،تامین هزینه های عمرانی و جاری دانشگاه با همت خیرین و راه اندازی خط تولید کود برای مصارف کشاورزی و…مطرح و تبادل نظر شد.

فرماندار انار در این جلسه ضمن خیرمقدم و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر لزوم توسعه و تداوم دانشگاه پیام نور در شهرستان انار تاکید و از مسئولین خواستند تا با رشته های مورد درخواست این دانشگاه نیز موافقت نمایند تا بتوانیم برای شهرستان انار جوانانی متخصص و با رشته های مورد نیاز تربیت کنیم.
خانم معین‌الدینی رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان نیز گفت: ما متعهد می‌شویم که دانشگاه پیام نور انار به فعالیت و حیات خود به صورت دایمی حتی به صورت گسترده‌تر ادامه داده و همچنین فعالیت‌های دانشگاه در زمینه‌های کشاورزی نیز توسعه پیدا کند.وی افزود: بعضی از دانشگاه‌های پیام نور دغدغه ادغام و تعطیل شدن دارند که این موضوع در خصوص دانشگاه‌های بزرگی چون دانشگاه پیام نور انار صدق نمی‌کند.
انارکی محمدی نیز در این نشست ضمن اشاره به تلاش‌های گذشته جهت راه‌اندازی دانشگاه پیام نور انار گفت: علاوه بر اینکه انار ورودی مهم کرمان است، محل تلاقی جاده‌های شمال به جنوب و شرق به غرب نیز به شمار می‌رود که ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
وی افزود: ما به دنبال سرمایه‌گذاران هستیم تا در انار سرمایه‌گذاری کنند  که یکی از نگاه‌های این افراد این است که وضعیت علمی و دانشگاهی محلی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند چگونه است.
انارکی محمدی گفت: ۷۰ درصد دانشگاه‌های آمریکا توسط خیرین ساخته شده و ما نیز باید  بتوانیم با کمک خیربن دانشگاه‌ها را به عنوان پایگاه پژوهشی خود و کشاورزان قرار دهیم تا بسیاری از مباحث ما بدون نظرات کارشناسی و دانشگاهی صورت نگیرد.

contentimages_31671 contentimages_31673

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3591
  • دیدگاه‌ها برای نشست مشترک هیات امنای دانشگاه پیام نور انار با نماینده مجلس،فرماندار و ریاست پیام نور استان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.