تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
25

کمک ۲۴۰ میلیون تومانی رضا عبدلی به کلینیک فشار خون و بیماریهای قلبی و عروقی انار

  • کد خبر : 23793
  • 21 مرداد 1398 - 23:34
کمک ۲۴۰ میلیون تومانی رضا عبدلی به کلینیک فشار خون و بیماریهای قلبی و عروقی انار

آقای رضا عبدلی با اهدای مبلغ ۲ میلیارد و چهارصد میلیون ریال، در راه اندازی کلینیک تخصصی فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی کمک شایان و ماندگاری نمودند.

بیماری های قلبی به عنوان شایع ترین علل مرگ و میر انسان در جهان شناخته می شود، در ایران نیز ۴۶ درصد کل مرگ ها، ناشی از بیماری های قلبی عروقی است که در رأس آنها سکته قلبی قرار دارد! بر اساس آمار موجود بیش از ۳۴درصد از فوتی های انار در سال ۹۷ را بیماریهای قلبی و عروقی تشکیل می دهند که بر این اساس رتبه اول مرگ و میر در انار مربوط به این بیماری می باشد.
پس از راه اندازی کلینیک دیابت در انار و بر اساس مستندات موجود، لزوم استقرار و تجهیز کلینیک فشارخون و بیماریهای قلبی و عروقی نیز مشاهده گردید که در این زمینه با پیگیری مسئولین شبکه بهداشت و درمان و همکاری و همیاری شیخ خوب شهرمان جناب آقای حجت الاسلام گنجی موفق در این امر گشته ایم.
و امّا جناب آقای رضا عبدلی (فرزند حاج حسین حیدر):چهره ای آشنا در گروه خیرین سلامت شهرستان انار
فردی که با حضور موثر و به موقع خود در حوزه بهداشت و درمان، کمک شایانی به مردمان خوب شهرمان نموده است که در این زمینه می توان به کمک یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی ایشان در بحث راه اندازی و تجهیز چشم پزشکی انار در سالهای گذشته اشاره داشت.
باری دگر، آقای رضا عبدلی پای کار آمده و با اهدای مبلغ ۲ میلیارد و چهارصد میلیون ریال، ما را در راه اندازی کلینیک تخصصی فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی کمک شایان و ماندگاری نمودند تا به قول خودشان: «برای من همین که یک شهروند اناری برای بررسی قلب خود مجبور نباشد در یزد و یا دیگر شهرها سرگردان باشد بسیار ارزشمند است» را در صحنه واقعیت به اجرا گذارند.
در ادامه بر خود لازم می دانیم از زحمات و حضور پررنگ جناب حاج حسین عبدلی (حسین حیدر) و فرزندان نیکش در بخش سلامت شهرستان تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی عمری سراسر سلامتی و پر برکت آرزومندیم.
در همین زمینه جناب آقای دکتر برجی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز ضمن قدردانی از آقای حاج حسین عبدلی و فرزندش رضا عبدلی برای این عزیزان از خداوند منان عمری با برکت آرزو و از دیگر خیرین محترم شهرستان جهت مشارکت در طرح های سلامت درخواست یاری نمودند.
قابل ذکر است قرار است کلینیک فشار خون و بیماریهای قلبی و عروقی با هزینه تقریبی ۴ میلیارد ریال از محل کمک های خیر گرامی آقای رضا عبدلی و همچنین کمک های مجتمع مس سرچشمه که با پیگیری های نماینده محترم شهرستان و شورای شهر انار به سرانجام رسید، در محل کیلینیک تخصصی دیابت به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۹
  1. تشکر از جناب آقای رضا عبدلی و آقای حاج حسین حیدر خدا به زندگیتون برکت بدهد خدا اموات شما بیامرزد

  2. خدا خیرتون بده

  3. از خانم دکتر ساناز عبداللهی هم تشکر کنید

  4. سلام روز بخیر از دوست عزیزم آقا رضا عبدلی فرزند حاج حسین حیدر واقعا متشکرم صدسال عمر کنی مرد نیکوکار انار

  5. کلینیک قلب کجا هست ؟

  6. تشکر از همه خیران خصوصا آقای عبدلی و پدرشان آقای حاجی حسین حیدر عبدلی .خدا کند متخصص قلب هم بیاورند

  7. درود و صدها درود به هرکسی به فکر مردم انار باشه حالا هرکی باشه خدا عمرش بدهد. آقای عبدلی متشکریییییییییییییییییییییییییییییمممممممممممممم

  8. باز هم گلی به جمال آقا رضا عبدلی

  9. مرحبا احسن الله به آقای عبدلی