6

کمک دومیلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی خیر امین شهری به مدارس شهرستان انار

  • کد خبر : 12651
  • 26 بهمن 1396 - 14:15
کمک دومیلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی خیر امین شهری به مدارس شهرستان انار

حسین ناجی در این خصوص گفت: خیّر گرانقدر رضا عبدلی وخانواده اش طی یک عمل خداپسندانه مبلغ دو میلیاردو ۵۵۰ میلیون ریال به مدارس شهرستان انار کمک مالی نموده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار در حاشیه مراسم تجلیل ازاین خیر گفت: خیر گرانقدر رضا عبدلی یکی از خیرین بنام این شهرستان که با تشویق خانواده و با توجه به میل باطنی در این خصوص، به تک تک مدارس به صلاح دید خود سر زده و با توجه به فضای فیزیکی و کمبودهای تجهیزات آموزشی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مبالغی را به این امر اختصاص می دادند.

حسین ناجی در ادامه افزود: بسیاری از اهداف آموزشی مدارس، با وجود نیات خداپسندانه خیرین تحقق پذیرفته است.

وی گفت: خیرین در واقع در این دنیا با انفاق مال و سرمایه خود به عمل صالح و نیکویی می پردازند و برای آخرتشان پس انداز و سرمایه گذاری می کنند چراکه در روز محشر سرمایه های دنیوی ارزشی نخواهد داشت و انسانها با اعمال خود ارزیابی می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با اشاره به اینکه اموالی که از طرف خیرین انفاق می شود قبل از رسیدن به دست نیازمند به دست خدا می رسد یادآورشد: خداوند در موضوع انفاق و بخشش اموال طرف معامله با نیکوکاران و خیرین است و بنا بر برخی روایات دست خیر را به هنگام انفاق و بخشیدن ببوسید چراکه آن دست متبرک شده با دست خداست.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با تقدیر از تلاشها ی این خیر گرانقدر گفت: امروز شاهدیم که این خیر محترم با اهدای کمک های مادی خود، آموزش و پرورش شهرستان را در تامین و تجهیز فضاهای آموزشی مورد نیاز یاری رسانده و در این مسیر هیچ گونه توقعی از مسئولین ندارد.

حسین ناجی در ادامه بیان داشت: سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام ” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” مزین شده، لازم است تا آحاد مردم، بویژه خیرین نیک اندیش و مومن در امر مهم تعمیر و تجهیز مدارس مشارکت داشته و این نهاد مهم و تاثیر گذار را در دستیابی به اهداف والای آموزشی و پرورشی یاری رسانند.

در ادامه خیر گرانقدر رضا عبدلی گفت: تمام هدف من از انجام این کار رضایت و خشنودی خدا بوده و از خانواده ام تشکر میکنم که من را تشویق به انجام کارهای خیر نمودند.

وی در پایان اظهار داشت: تمام هستی و دارایی خودم را بعد از لطف و عنایت خداوند مدیون دعای خیر پدر و مادرم بخصوص مادر عزیز و گرامیم میدانم واز خداوند توفیق ادامه این عمل خداپسندانه را طلب می نمایم.

بر پایه این گزارش مراسم تجلیل از خیر گرانقدر و خانواده محترمش با حضور مدیران مدارس و اعضای شورای آموزش شهرستان انار در سالن کنفرانس برگزار گردید.  

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. رضا جان خداوند یارت باد