تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
9

کمپین ۳۰-۶۰ در ورودی های شهرستان انار برگزار می شود+تصاویر

  • کد خبر : 20721
  • 27 بهمن 1397 - 13:53
کمپین ۳۰-۶۰ در ورودی های شهرستان انار برگزار می شود+تصاویر

کمپین ۳۰-۶۰ در ورودی های شهرستان انار برگزار می شود.

به گزارش صدای انار، صبح امروز جلسه تشکیل کمپین ۳۰-۶۰ با حضور اعضای این کمپین در فرمانداری انار برگزار شد.

کمپین ۳۰-۶۰ (۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد.)
خودتان را به کشتن ندهید!
گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار ، روابط عمومی شهرداری، پلیس راه انار، هلال احمر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ، بخشداری، راهنمایی رانندگی، شوراهای اسلامی ، کمپین ۳۰-۶۰ را در ورودی های شهرستان انار برگزار کند.

گوش کن، جاده صدا می‌زند از دور قدم‌های تو را ؛ سفر خود، زندگی و عاملی برای پویایی و کسب تجربه است و همواره، تاریخ محبوب و مورد توصیه شاعران و نویسندگان، هنرمندان، فلاسفه و دانایان بوده ولی باید به الزامات این سفر توجه داشته باشیم.
اما چگونه سفری و به چه مقصدی! سفر به سرعت برق و باد، خواب آلوده، بدون وسیله نقلیه ایمن، بدون برنامه و تجهیزات لازم و بی توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌های ناشناخته و نامیزان! اما سفر هنگامی اسباب شادی و انبساط خاطر است که ایمن باشد؛ تردد در جاده‌های شلوغ، بی توجهی رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی، خستگی و استاندارد نبودن جاده‌ها و … ، بسیاری از وسایل نقلیه عامل تصادف‌های رانندگی بویژه در ایام اوج سفر در تعطیلات نوروز و تابستان است. سوانحی که نه تنها تعطیلات را به کام گردشگران و مردم تلخ می‌کند بلکه جان عزیزشان را به خطر می‌اندازد و خسارت‌های مالی فراوانی نیز به بار می‌آورد. توجه نکردن راننده به رو به رو، خستگی و خواب آلودگی و برخورد با عابر پیاده و موتورسیکلت از مهمترین علت‌های تصادفات رانندگی به شمار می آیند. آمار بالای تصادفات تنها منحصر به استان خاصی نیست و یک معضل ملی است؛ معضلی که موجب شده کمپینی با عنوان کمپین ۳۰-۶۰ راه اندازی شود. ایمنی، صحت و سلامتی خود و خانواده و همنشینان را بر اندکی زودتر به مقصد رسیدن، مهمتر بدانیم کمپین ۳۰-۶۰ پرخطرترین قسمت جاده که همان ۳۰ کیلومتر آخر جاده است را اطلاع رسانی می کند ، در این کمپین توزیع مطالب آموزشی و توصیه‌های رانندگی ایمن و امضای میثاق نامه کمپین ۳۰-۶۰ که از برنامه‌های مهم طرح ملی ایمنی و سلامت در جاده ها است صورت می گیرد . رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شرط اساسی و مهم برای سفری لذتبخش است و گرنه خاطره‌ای خوش از سفر با خود به یادگار نخواهیم برد.

“مرگ در رانندگی مستمر کمین کرده ….”

“۶۰ درصد تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتر آخر سفر”

“شما به منطقه ۶۰۳۰ وارد شده اید،خطر درکمین است”

“خستگی و خطر در کیلومتر های پایانی سفر”

“۳۰ کیلومتر پرخطر! قبل از رسیدن به مقصد استراحت کنید”

“۳۰کیلومتر آخر… پرخطرترین بخش سفر”

از هم اکنون به پویش ملی ۶۰۳۰ به پیوندید
باارسال پیام های پویش ملی۶۰۳۰ به عزیزانتان ازبروزاتفاقات ناگوارجلوگیری نمایید.

لازم به ذکر است چادر کمپین ۶۰۳۰ روز دوشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۸ صبح در ۳۰کیلومتری ورودی از یزد به انار (پست قرنطینه )با حضور مسولین برپا می شود.

عکس:منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=20721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نمیخوا گوش بدین برین جاده هاتون و درست کنین