تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های مواد مخدر در انار برگزار شد

  • کد خبر : 5980
  • 11 دی 1395 - 21:47
کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های مواد مخدر در انار برگزار شد

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان انار با موضوع کارگاه آموزشی شناخت ،مضرات و آسیب های اجتماعی مصرف انواع مواد مخدر با حضور کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،مسئولین ادارات ،شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین شهرداران و دهیاران در فرمانداری انار برگزار شد.

به گزارش انارآنلاین،صبح امروز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان انار با موضوع کارگاه آموزشی شناخت ،مضرات و آسیب های اجتماعی مصرف انواع مواد مخدر با حضور کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،مسئولین ادارات ،شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین شهرداران و دهیاران در فرمانداری انار برگزار شد.

در این جلسه کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بصورت مصور انواع مواد مخدر را معرفی و آسیب های اجتماعی و مضرات آن را جهت بالابردن سطح اطلاعات مسئولین ارائه نمودند.

ضمنا نمایشگاهی از مضرات و آسیبهای اجتماعی مواد مخدر موجود در کشور نیز جهت بازدید مسئولین و مدعوین جلسه در سالن فرمانداری برگزار شد.

در پایان جلسه نیز توسط فرماندار محترم انار از فعالین در عرصه مبارزه با مواد مخدر تشکر و تقدیر شد.

لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی های قبلی قرار بودکارگاه آموزشی شناخت انواع مواد مخدر درتالار شهر با حضور مردم برگزار شود که بدلیل عدم استقبال مردمی در فرمانداری اناربرگزار شد.

contentimages_38602  contentimages_38605 contentimages_38607

contentimages_38609

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5980
  • دیدگاه‌ها برای کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های مواد مخدر در انار برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.