تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
8

پیگیری چندین ماهه فرماندار انار جهت حل و فصل مشکل طرح هادی روستای ده رئیس

  • کد خبر : 5974
  • 11 دی 1395 - 21:35
پیگیری چندین ماهه فرماندار انار جهت حل و فصل مشکل طرح هادی روستای ده رئیس

طباطبائی فرماندار انار گفت:بنده از ابتدا که در شهرستان انار توفیق خدمت به مردم شریف این شهرستان را پیدا کردم باتوجه به مراجعات متعدد اهالی روستای ده رئیس یکی از اولویتهای کاری خود را حل و فصل این مسئله و پیگیری جهت ابلاغ طرح هادی این روستا قرار دادم .

به گزارش انارآنلاین،۱۱ دیماه سومین جلسه پیگیری حل مشکل طرح هادی اراضی ده رئیس در فرمانداری انار برگزار شد.

در این جلسه که فرماندار انار ،نماینده اداره بازرسی استانداری ،نماینده اداره امور روستایی استانداری ،بنیاد مسکن و مسئولین دیگر مربوطه حضور داشتند طباطبائی فرماندار انار گفت:بنده از ابتدا که در شهرستان انار توفیق خدمت به مردم شریف این شهرستان را پیدا کردم باتوجه به مراجعات متعدد اهالی روستای ده رئیس یکی از اولویتهای کاری خود را حل و فصل این مسئله (ده رئیس) و پیگیری جهت ابلاغ طرح هادی این روستا قرار دادم با توجه به اینکه این مسئله از مدتهای قبل حل نشده باقی مانده بود ولی در کنار دیگر امور این مسئله را بصورت جدی مورد پیگیری قرار دادم و در این خصوص طی جلسات متعدد در ماه های گذشته با مدیران کل محترم بنیاد مسکن،مدیر کل محترم بازرسی استانداری،مدیر کل محترم امور روستایی ،طرح در جلسات متعدد با امور قضائی ،شورای تامین و … تبادل نظر و ارزیابی نمودیم.

وی افزود با توجه به سفر مدیر کل محترم بازرسی استانداری (۵ دیماه) به شهرستان انار هم ایشان از نزدیک در جریان این مسئله قرار گرفته اند و با جلساتی که در هفته قبل و امروزتشکیل شد سعی خواهیم کرد به لطف خدا به نتیجه برسیم.

وی افزود باتوجه به اینکه حل و فصل اینگونه مسائل نیاز به یک پروسه زمانی و اعلام نظر چندین دستگاه اجرایی دارد در تلاشیم که در روزهای آینده این مسئله مرتفع گردد و مشکل مردم این روستا حل شود .

فرماندار انار در ادامه ضمن استماع نظرات ادارات مختلف حاضر در جلسه از پیگیری و مساعدت کلیه دستگاه های اجرایی جهت حل و فصل این مسئله تشکر و قدردانی نمودند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5974
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری چندین ماهه فرماندار انار جهت حل و فصل مشکل طرح هادی روستای ده رئیس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.