18

پیگیری اخذ چارت تشکیلاتی پایگاه انتقال خون درانار/ خون گیری هر ماه حداقل ۲ بار بصورت منظم در انار

  • کد خبر : 7879
  • 27 فروردین 1396 - 11:58
پیگیری اخذ چارت تشکیلاتی پایگاه انتقال خون درانار/ خون گیری هر ماه حداقل ۲ بار بصورت منظم در انار

باحضور طباطبائی فرماندار انار و دکتر میرزایی مدیر کل انتقال خون استان راه اندازی مرکز انتقال خون انار پیگیری شد. اخذ چارت تشکیلاتی انتقال خون انار و همچنین خون گیری هر ماه حداقل ۲ بار بصورت منظم از مصوبات این جلسه بود.

به گزارش انار آنلاین،۲۷ فروردین ماه طی جلسه ای در فرمانداری انار باحضور سید ضیاء طباطبائی فرماندار انار ،معاون برنامه ریزی ،روسای شورای شهر و شهرستان ،معاون شبکه بهداشت انار و با دعوت از دکتر میرزایی مدیر کل محترم انتقال خون استان کرمان ،معاون مالی و اداری انتقال خون استان،رئیس پایگاه رفسنجان پیرامون راه اندازی و احداث پایگاه انتقال خون در شهرستان انار تبادل نظر و اتخاذ تصمیم صورت پذیرفت .

در این جلسه فرماندار انار ضمن خیرمقدم و تشکر اظهار داشت در دولت تدبیر امید خدمات بسیاری در حوزه سلامت و درمان برای جامعه انجام شده است و در شهرستان انار نیز دولت به همراه خیرین در این بخش فعالیتهای خوبی انجام داده اندو بازهم پیگیر هستیم تا سلامت جامعه را ارتقا دهیم و در این زمینه خیرین هم مشارکت خوبی در شهرستان داشته اند که فرماندار انار از آنها نیز تشکر نمودند.

وی افزود انسانیت و کمک به همنوع از حقایق یک انسان مومن است و مردم انار نیز در این زمینه پیشگام هستند وی با اشاره به مطالبه مردم جهت اهداء خون و ایجاد فضای مناسب به این امر افزود علاوه بر جنبه معنوی این کار خداپسندانه، رعایت بهداشت و سلامتی نیز در اهدای خون بسیار موثر است و همگان به آن واقفند و بی‌شک با توجه به عدم تهیه این ماده حیاتی به شکل مصنوعی تنها راه تهیه آن اهدای خون است که در فرهنگ اسلامی ما هم جایگاه ویژه‌ای دارد.

ایشان از مدیر کل محترم خواستند تا ضمن راه اندازی مرکز انتقال خون (اخذ چارت تشکیلاتی) بصورت دائم در شهرستان فعلا پایگاه انتقال خون انار حداقل ماهی دوبار در شهرستان حضور منظم و فعال داشته باشند.

در ادامه مسئولین باحضور در یکی از ساختمانهای شبکه بهداشت تصمیم گرفتند تا این محل را برای خون گیری و حضور پایگاه انتقال خون در نظر بگیرند.

دکتر میرزایی مدیر کل محترم انتقال خون و معاون اداری و مالی ایشان نیز در این جلسه قول مساعد دادند در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز چارت تشکیلاتی پایگاه انتقال خون در شهرستان انار اقدام نمایند و در طول این مدت نیز هر ماه دو بار بصورت منظم جهت خون گیری در شهرستان حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است که در استان کرمان ۴ پایگاه انقال خون وجود دارد که امید است با همت فرماندار محترم و مسئولین شهرستان همچنین مساعدت مدیر کل محترم و مسئولین انتقال خون استان پایگاه بعدی در شهرستان انار بصورت دائمی ایجاد شود.

photo_2017-04-16_11-45-26 photo_2017-04-16_11-45-31 photo_2017-04-16_11-45-35 photo_2017-04-16_11-45-39 photo_2017-04-16_11-45-46 photo_2017-04-16_11-48-15

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تیتر متن نوشتی ماهی دوبار ولی در محتوای متن نوشتی هفته ای دو بار ..
    حالا کدوم درسته ؟؟؟؟؟

    • باسلام و تشکر از توجه شما.اصلاح شد.