تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

پیام حجت الاسلام منتظری به خانواده مرحوم سجاداصغری که اعضایش اهدا شد

  • کد خبر : 4346
  • 15 آبان 1395 - 13:00
پیام حجت الاسلام منتظری به خانواده مرحوم سجاداصغری که اعضایش اهدا شد

امام جمعه انار : نام و یاد فرزندتان تا ابد در عرش و فرش الهی زنده و جاوید می ماند.

    متن پیام بدین شرح است:

 بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

 بار دیگر جوانی از جوانان شهرستان انار  با پاره های بدنش ناجی تعدادی از هم نوعان خود شد. مرحوم مغفور جوان ناکام سجاد اصغری عزیز  که هفته گذشته دراثر بیماری اش به  کما رفته بود با بزرگواری خانواده‌ی خویش؛ جانباز عرصه ی پزشکی شد و بدین گونه نام و یادش تا ابد در عرش و فرش الهی زنده و جاوید ماند.

او مصداق عینی مصرع: «هرگز نمیرد آنکه زنده شد به عشق» است و از سودای دل آرزومند ، آن «زنده‌ی عشق» تا ابد نزد معبودش تکریم شود؛ ان‌شاء‌اله.

بدون تردید دل کندن از حیات جسمانی جوانی که عمری را در پیشگاه پدر و مادر قد کشیده و رشید شده، دشوار است؛ اما دیدن چهره ی نیازمند بیماران مضطر؛ قرار را از چهره خانواده ای این عزیز از دست رفته ربود و بدین ترتیب با نظر لطف خدا، خانواده معزز سجاد اصغری  با ایثاری الهی از جسم جوان خویش برای نجات عزیزانی دیگر گذشتند و با اهدای اعضای بدن او  به آنها زندگی دوباره بخشیدند.

در پیشگاه حضرت حق تعالی، از سویدای دل برای جوانان نیکو نهاد سرزمین شهرستان انار  مرحومه مغفوره سرکار خانم جدیدی و طلبه عزیز اناری مرحوم رسولی و این عزیز تازه از دست رفته  که در چند سال اخیر ایثار و فداکاری کردند ،  توفیق هم نشینی با خوبان  و اولیا الهی   و صبر و اجر برای بازماندگان محترمشان  از محضر پروردگار متعال مسئلت می نمایم.

حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4346
  • دیدگاه‌ها برای پیام حجت الاسلام منتظری به خانواده مرحوم سجاداصغری که اعضایش اهدا شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.