تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

پیام تبریک فرماندار شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 15879
  • 17 مرداد 1397 - 8:40
پیام تبریک فرماندار شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار

فرماندار انار در پیامی پیشاپیش ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی مجاهدان عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش صدای انار ؛ علی زهرودی فرماندار شهرستان اناردر پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت،متن کامل پیام فرماندار  شهرستان انار به شرح زیر می باشد:

«سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد »

۱۷مرداد در حقیقت  روز نکو داشت کوشش های ناب و خالصانه اصحاب رسانه و خبرنگاران آزاده ای است که برای پویایی و انعکاس حقایق از هیچ مجاهدتی دریغ نمی ورزند و بعضا در این مسیر مهام جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته تا جامعه را به سمت و سوی روشنایی و تعالی سوق دهند.

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال‌های انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم. آنانی که بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش جانانه ایستادندو با نثار خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به ملت شریف ایران عزت و اقتدار بخشیدند.

اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه ، علی الخصوص خبرنگاران پرتلاش شهرستان انار که در ایجاد فضای نشاط ، امید و بینش افروزی اهتمام می ورزند تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانید و دراین راه مجدانه گام برمی دارید عزت ، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم.

علی زهرودی

فرماندار شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15879
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک فرماندار شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.