تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
15

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار+تصاویر

  • کد خبر : 15885
  • 17 مرداد 1397 - 20:15
مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار+تصاویر

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان انار تجلیل شد.

به گزارش صدای انار،همزمان با فرارسیدن ۱۷مردادماه روز خبرنگار،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار از جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان انار تجلیل کردند.

در این مراسم مهندس بهنویی معاون فرماندار اناربا گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار ، رعایت انصاف، عدالت در اطلاع رسانی و حق الناس را از ویژگیهای خبرنگاران دانست و بیان داشت : حرفه ی خبرنگاری شغل مقدسی است که در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق به تصویر عینی از واقعیات تلاش میکند .

وی تصریح کرد: تمامی  رسانه ها بایددر راستای رسالت کاری خود خبر رسانی کنند واز هرگونه حب وبغض شخصی دوری کنند.

در ادامه سید حسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار باتبریک این روز خبرنگاران را پیام آوران حقیقت و دیده بان بصیرت و هوشیاری عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی آثار و تبعات گرانبها و در عین حال پر خطری است به همین خاطر فعالان این عرصه باید در انجام وظیفه و رسالت اجتماعی خود احساس مسئولیت کنند.
جعفری تقویت ارزشهای اخلاقی و اجتماعی را یکی از رسالت های خبرنگاران عنوان کرد وگفت: خبرنگاران  ضمن شناخت خبر، واقعیت های جامعه را شفاف و بدون تعصب منعکس کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه شهرستان واقعیات جامعه و مشکلات مردم و مخصوصا مشکل منطقه انار در بحث بحران آب را بیشتر مورد توجه قرار داده و با انتشار مطالب در این زمینه در خصوص فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب ،مردم را در خصوص بحران آب بیدار کنند و در خصوص تسهلات کارآفرینی و کارگاههای اشتغال افرینی کوچک و زود بازده مردم منطقه را مطلع سازند.

در پایان اصحاب رسانه شهرستان مشکلات خود را در خصوص تهیه خبر از ادارات شهرستان،دعوت نشدن و اطلاع نداشتن از جلسات فرمانداری و مسائلی دیگر بیان کردند.

عکس: محمدرضا حسینی

  

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15885
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار به مناسبت روز خبرنگار+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.