9

پیام تبریک سرپرست فرمانداری انار بمناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

  • کد خبر : 1998
  • 04 شهریور 1395 - 8:30
پیام تبریک سرپرست فرمانداری انار بمناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

سید ضیاء طباطبائی سرپرست فرمانداری شهرستان انارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم وخدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و آحاد ملت ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش انارآنلاین، سید ضیاء طباطبائی سرپرست فرمانداری شهرستان انارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم وخدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و آحاد ملت ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

هفته دولت، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود. به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید باهنر، حقا” و انصافا” دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود).بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، و در راستای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی و رفاه مردم متدین و نجیب این دیار گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت ((اقدام و عمل،ملت-دولت؛امیدوار و استوار)) و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد بویژه کارمندان و کارگزاران دولت تدبیر و امید در شهرستان انار تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و اهداف مدبرانه دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید ضیاء طباطبائی

سرپرست فرمانداری شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1998
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک سرپرست فرمانداری انار بمناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.