تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7

برگزاری جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت روزشهرستان اناروهماهنگی امورات زائرین دراربعین حسینی

  • کد خبر : 1985
  • 04 شهریور 1395 - 8:24
برگزاری جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت روزشهرستان اناروهماهنگی امورات زائرین دراربعین حسینی

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، ۳ شهریورماه طی جلسه ای باحضور سرپرست فرمانداری ،امام جمعه موقت در خصوص برگزاری روز شهرستان انار و همچنین هماهنگی جهت امورات زائرین شهرستان انار به کربلا(اربعین حسینی) بحث و تبادل نظر شد.  لازم بذکر است که نامگذاری روز شهرستان انار با توجه به واقعه […]

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، ۳ شهریورماه طی جلسه ای باحضور سرپرست فرمانداری ،امام جمعه موقت در خصوص برگزاری روز شهرستان انار و همچنین هماهنگی جهت امورات زائرین شهرستان انار به کربلا(اربعین حسینی) بحث و تبادل نظر شد.

 لازم بذکر است که نامگذاری روز شهرستان انار با توجه به واقعه ۸محرم سال ۱۳۵۷ که در تاریخ ۱۸ آذر اتفاق افتاده است و به یاد ۳ شهید انقلاب شهرستان انار(شهید والامقام شهیدان ندافیان ،قدیری و انارکی محمدی) که در این روز به شهادت رسیدند این روز بنام روز شهرستان انار نامگذاری شده است.

همچنین جهت تسهیل در ایاب و ذهاب و تدارکات زائرین کربلای معلی که از شهرستان انار بصورت پیاده در مراسم اربعین حسینی شرکت خواهند نمودند بحث و تبادل نظر شد.

ContentImages_25724

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1985
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت روزشهرستان اناروهماهنگی امورات زائرین دراربعین حسینی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.