تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

هیچ محکوم به اعدامی از زندان‌ زاهدان فرار نکرده است/ فراریان ۳ متهم نوجوان بودند نه مجرم

  • کد خبر : 5196
  • 13 آذر 1395 - 21:36
هیچ محکوم به اعدامی از زندان‌ زاهدان فرار نکرده است/ فراریان ۳ متهم نوجوان بودند نه مجرم

بابایی به بیان توضیحاتی در رابطه با خبر فرار سه زندانی از زندان‌ زاهدان پرداخت و با رد برخی ادعاهای مطرح شده، گفت: هیچ محکوم به اعدام یا قصاصی از زندان‌ها این استان فرار نکرده است.

بابایی مدیرکل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان به بیان توضیحاتی در رابطه با خبر فرار سه زندانی از زندان‌ زاهدان پرداخت و با رد برخی ادعاهای مطرح شده اظهار کرد: هیچ محکوم به اعدام یا قصاص از زندان‌ زاهدان فرار نکرده است و زندان زاهدان حفاظت  امنیتی بالایی دارد.
وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت هفت و سی دقیقه، ۳ نوجوان از کانون اصلاح و تربیت که مکان نگهداری اطفال و نوجوانان معارض با قانون ۹ تا ۱۸ ساله است فرار می‌کنند.
مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سه نوجوان متهم بوده و هیچگونه محکومیتی نداشته‌اند، گفت: این افراد در مظان اتهام هستند و هنوز حکمی در رابطه با آن‌ها صادر نشده است.
بابایی با اشاره به این مطلب که کانون اصلاح و تربیت در کلیه کشور مقررات  و آیین نامه خاص خود را دارد و بکارگیری سلاح در آن ممنوع است، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای دستگیری این سه نوجوان معارض با قانون به کمک دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و انتظامی صورت گرفته و محل اختفای این متهمان فراری  در حال شناسایی است و در اسرع وقت نسبت به دستگیری این متهمان و استرداد آنها به کانون اقدام میشود.
لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5196
  • دیدگاه‌ها برای هیچ محکوم به اعدامی از زندان‌ زاهدان فرار نکرده است/ فراریان ۳ متهم نوجوان بودند نه مجرم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.