تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

همایش کوهنوردی خانوادگی به غار ایوب

  • کد خبر : 31257
  • 01 آبان 1400 - 11:43
همایش کوهنوردی خانوادگی به غار ایوب

همایش کوهنوردی خانوادگی بمناسبت روز کوهنورد و هفته تربیت بدنی در منطقه دهج شهربابک برگزار گردید.

به گزارش صدای انار،همایش کوهنوردی خانوادگی بمناسبت روز کوهنورد و هفته تربیت بدنی در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۳۰ در منطقه دهج شهربابک برگزار گردید.

به گزارش #صدای_انار به نقل از روابط عمومی هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان انار،هادی هادوی رئیس هئیت کوهنوردی شهرستان انار ، با بیان این خبر افزود : بمناسبت روز کوهنورد همایش بزرگ کوهنوردی خانوادگی با حضور ۷۵ نفر و با حضورمسئولین محترم ، کوهنوردان و ورزشکاران شهرستان انار در محل غار ایوب برگزار گردید.

هادوی ضمن تشکر از گروه کوهنوردی رضوان نوق که به عنوان مهمان در این همایش حضور داشتند و یکایک ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان افزود: این همایش به میزبانی هئیت کوهنوردی شهرستان و با همکاری هئیت ورزش های همگانی ، فرمانداری ، شهرداری ، جمعیت هلال احمر، اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال با توجه به شرایط موجود جامعه ( کرونا ) برنامه های این هئیت به صورت محدود برگزار می شود، ادامه داد: تا پایان امسال نیز برنامه‌های آموزشی ، اردوی ، همایش کوهنوردی برگزار می گردد و در حال حاضر بیش از ۱۳۰ کوهنورد در این هئیت عضویت دارند و علاقمندان به رشته کوهنوردی می توانند جهت عضویت به هئیت کوهنوردی شهرستان مراجعه نمایند.

در پایان هادوی گزارشی در مورد موقعیت جغرافیایی غار ایوب اظهار داشتند که غار ایوب در ارتفاع ۲۸۷۶ متری قله ۳۴۱۰ متری ایوب واقع شده است است و پهنای دهانهٔ غار ٩٨متر، و ارتفاع آن ۶٨متر وعمق آن٢٠٠ متر است.

این دهانه، بزرگترین دهانهٔ غارهای آذرین ایران است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31257
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای همایش کوهنوردی خانوادگی به غار ایوب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.