تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
12

مراسم گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک در انار برگزار شد

  • کد خبر : 31248
  • 01 آبان 1400 - 11:36
مراسم گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک در انار برگزار شد

سرهنگ علی اصغر کریمی مسئول هیئت ورزشی جانبازان ومعلولین انار گفت در شهرستان انار ۴۳۶ جانباز و ۷۵۰ نفر معلول وجود دارد که تاکنون جایی برای ورزش این عزیزان وجود نداشت.

به گزارش صدای انار،مراسم گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک با حضور فرماندار انار، رییس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان (مهندس نخعی) ، سرهنگ مختار ابادی نایب رییس و با حضور تنی چند از مسئولین و جانبازان ومعلولین انار در محل تالار شهر انار برگزار شد.

دراین مراسم سرهنگ علی اصغر کریمی مسئول هیئت ورزشی جانبازان ومعلولین انار گفت در شهرستان انار ۴۳۶ جانباز و ۷۵۰ نفر معلول وجود دارد که تاکنون جایی برای ورزش این عزیزان وجود نداشت که با کمک مسئولین و خیرین انار هیئت ورزشی جانبازان و معلولین انار را راه اندازی کردیم که در حال حاضر بسیاری از این عزیزان در مسابقات ورزشی شرکت می کنند.

در ادامه از معلولین که در مسابقات ورزشی رتبه کسب کرده بودند وهمچنین افرادیکه در راه اندازی هیئت ورزشی پارالمپیک انار همکاری داشتند با اهدائ لوح وهدایا تجلیل شد.

در پایان از سوی حاج رضا عبدلی یکی از خیرین انار مبلغ یک میلیارد ریال جهت این هیئت اهداء نمود.

این مراسم با برنامه های فرهنگی وهنری همراه بود.

دراین مراسم خانم حدیث بیت الهی قهرمان پاراوزنه وعضو تیم ملی وخانم عاطفه قربانی مربی تیم ورزشی پارا وزنه استان حضور داشتند .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31248
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای مراسم گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک در انار برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.