تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:برای فروش پسته با مشکل مواجه هستیم

  • کد خبر : 2949
  • 31 شهریور 1395 - 22:17
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:برای فروش پسته با مشکل مواجه هستیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای فروش پسته مشکل داریم و نقدیندگی وجود ندارد و امیدواریم با باز شدن بازارهای خوبی از جمله روسیه با کمک دولت بتوانیم نقدینگی تأمین کنیم.

 احمد انارکی‌محمدی  ۲۹ شهریورماه در اختتامیه همایش  «رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه» در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: زیرساخت‌هایی در رفسنجان از قبل ایجاد شده و فرودگاه از جمله این زیرساخت‌هاست اما توسعه و تجهیز و بروزسانی آنها باید ایجاد شود.
وی افزود: امکان نشستن هواپیما در شب در فرودگاه رفسنجان مهیا نبود که با همکاری مدیرکل فرودگاههای استان برای روشنایی این فرودگاه بین‌المللی حدود ۳ میلیارد تومان هزینه کابل‌کشی برای پرواز در شب انجام شده و از اول مهرماه در هر ساعت شبانه روز این فرودگاه پرواز انجام‌ می‌شود و پرواز صبح را از رفسنجان به تهران خواهیم داشت.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان اقتصاد تک‌محصولی دارد و کمتر به سمت صنعت رفته است، تصریح کرد: عمده توجه ما به سمت اغلب کشاورزی غیرکارشناسی معطوف بوده است.
انارکی‌محمدی در ادامه ابراز کرد: مناطقی در این شهرستان از جمله نوق وجود دارد که آب غیر شرب و بهداشتی ندارد و جای تاسف دارد که زیرساخت‌های  انتقال آب ما بالای ۵۰ سال است و سبب افزایش پرت آب می‌شود.
وی تصریح کرد: برای فروش پسته مشکل داریم و نقدیندگی وجود ندارد و امیدواریم با باز شدن بازارهای خوبی از جمله روسیه با کمک دولت بتوانیم نقدینگی تأمین کنیم.
وی با اشاره به این مطلب که تورم به خوبی مهار شده است، خاطرنشان کرد: باید کمک شود، کارخانه‌هایی که تعطیل شده، راه بیفتد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم برای مردم رفسنجان برنامه‌هایی قانونمند و کارشناسی شده داشته باشیم و به توسعه شهرستان کمک کنیم.
لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2949
  • دیدگاه‌ها برای نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:برای فروش پسته با مشکل مواجه هستیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.