تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

نشست روابط عمومی های ادارات شهرستان و اصحاب رسانه با فرماندار انار

  • کد خبر : 13165
  • 14 اسفند 1396 - 16:22
نشست روابط عمومی های ادارات شهرستان و اصحاب رسانه با فرماندار انار

نشست روابط عمومی های ادارات شهرستان و اصحاب رسانه شهرستان با فرماندار انار برگزار شد.



به گزارش صدای انار، ۱۴ اسفند نشست روابط عمومی های ادارات شهرستان و اصحاب رسانه شهرستان با فرماندار انار برگزار شد.

مهندس زهرودی فرماندارشهرستان  انار در نشست روابط عمومی‌های ادارات شهرستان انار و اصحاب رسانه اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها  و نهادها  عمل می کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح می شود و پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه ها و ادارات و مراکز دولت می گردد.

فرماندار انار گفت: حوزه های اقتصاد مقاومتی،گردشگری،کشاورزی و کشتهای جایگزین،کشتهای هیدروپونیک،توسعه  دامپروری از سنتی به صنعتی و.. از فرصتهای شهرستان است که باید  برنامه ر یزی شود و روابط عمومی ها و اصحاب رسانه نقش بسزایی در معرفی این حوزه ها دارند و با استفاده از ظرفیتهای شهرستان می توانیم جایگاه شهرستان را ارتقا دهیم.

 

وی با بیان اینکه اخلاق‌محوری، عدالت‌محوری، صداقت و صحت در انتشار اخبار از جمله ویژگی‌های برجسته اصحاب رسانه به‌ ویژه خبرنگاران است.افزود :اصحاب رسانه باید با روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم فضا را برای روشنگری مردم فراهم کنند.

 

وی افزود:خبرنگاران واسطه بین مردم و مسؤولان هستند و علاوه بر انتقال خواسته‌های مردم به مسؤولان، پاسخ‌های مسؤولان و خدمات انجام‌شده را نیز باید به مردم منتقل کنند.

مهندس زهرودی  در یایان به تشکیل انجمن روابط ادارات شهرستان اشاره کرد و گفت انشاالله بزودی این انجمن تشکیل و فعالیت خود را اغاز خواهد کرد.

در ادامه این نشست روابط عمومی ادارات شهرستان به معرفی خود وشرح وظایف  حوزه کاری خود گزارشاتی  ارائه دادند.

در حاشیه این نشست موضوعاتی در خصوص ادارات مهمی مثل اداره برق،آب  و فاضلاب،گاز و مخابرات شهرستان اشاره شده و قرار شد ارگانهای مربوطه هر گونه قطعی و اختلال در شبکه های خود را زودتر، طی یک اطلاعیه به رسانه ها ارسال تا  به مردم منعکس شودو  از بروز مشکلاتی که چند وقت در این حوزه ها برای مردم شهرستان ایجاد شده جلوگیری شود.  

عکاس:منصور زارع

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=13165
  • دیدگاه‌ها برای نشست روابط عمومی های ادارات شهرستان و اصحاب رسانه با فرماندار انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.