تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
8

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان “انار” با اصحاب رسانه

  • کد خبر : 32068
  • 17 اسفند 1400 - 13:41
نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان “انار” با اصحاب رسانه

فرمانده انتظامی شهرستان “انار” در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در ارتقاء امنیت اجتماعی، از تعامل و همکاری مطلوب خبرنگاران با پلیس تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ “رضا خلیلی نژاد ” در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد شهدای مظلوم مجموعه انتظامی و تبریک پیشاپیش سال نو گفت: تعامل و همکاری بسیار خوب مردم،اصحاب رسانه،ادارات ، بسیج و گشتهای رضویون و خصوصا شورای تامین شهرستان با پلیس واتصال انبارهای پسته،طلافروشی ها و مراکز تجاری مهم به سامانه مها و اقدامات جهادی مجموعه انتظامی شهرستان خوشبختانه سبب کاهش ۱۷ درصدی سرقتها نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

ایشان در ادامه با اشاره به عملکرد سال جاری گفت: امسال شاهد افزایش ۱۳ درصدی کشف کالاهای قاچاق وافزایش۱۱۴ درصدی کشف فرآورده های نفتی قاچاق که عموما از مرکز کشور به سمت مرزهای کشور ارسال می شدند بودیم همچنین شاهد افزایش۹درصدی کشف جرائم و افزایش ۵درصدی دستگیری سارقین نیز هستیم

ایشان ادامه داد: در حوزه کشفیات مواد مخدر دستگیری وانهدام چند باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان سبب افزایش ۳۹۲ درصدی کشفیات مواد مخدر، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

فرمانده انتظامی انار بااشاره به جرائم حوزه فضای مجازی بیان داشت بیش از۹۰ درصد پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا کشف شده است که در این میان بیش از یک ونیم میلیارد تومان سرقت رخ داده است که با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس فتا خوشبختانه تاکنون چهارصدو شصت میلیون تومان آن بازگردانده وتحویل مالباختگان شده است،بیش ازهفتصد میلیون تومان آن نیز کشف ودر دست بررسی می باشد وتعداد۳۵نفرمجرم سایبری نیزدراین زمینه دستگیر شده است.

سرهنگ خلیلی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به نقش والدین در مدیریت صحیح چهارشنبه آخرسال اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها باید هیجانات فرزندان راکم و رفتارشان را مدیریت کنند و شرایطی را فراهم آورند چهارشنبه آخرسال امن تر شود.
وی افزود: مراسم چهارشنبه آخرسال نیازمند یک مدیریت فرهنگی است که نهادهایی از جمله خانواده ها، رسانه ها، نهادهای آموزشی و فرهنگی در مدیریت آن نقش اصلی و بسیار موثری دارند تا از هرگونه حادثه و تعرض به حقوق افراد و جامعه در این مراسم پیشگیری شود.

وی در ادامه این دیدار به تشریح برنامه های نوروزی توسط پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس با هدف حفاظت از اموال مردم و کاهش تلفات جاده‌ای به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مضاعف به شهروندان بوده و ایجاد گشت های محسوس ونامحسوس ، پاسهای پیاده و کنترل مراکز تجاری و مسکونی از برنامه های پلیس در ایام نوروز می باشد.
همچنین ایشان به دستورالعمل ممنوعیت حمل اثاثیه در این ایام اشاره کرد و از همشهریان خواست نسبت به تعطیلات پیش رو باحساسیت بیشتری برخورد‌ نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32068
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان “انار” با اصحاب رسانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.