تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
12

نرخنامه سرویس مدارس شهرستان انار در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ +جدول

  • کد خبر : 9643
  • 26 شهریور 1396 - 18:29
نرخنامه سرویس مدارس شهرستان انار در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ +جدول

نرخ کرایه سرویس مدارس دانش آموزان مدارس شهرستان انار در جدول زیر قابل مشاهده است.

photo_2017-09-17_18-25-27

موارد ذیل مورد تاکید میباشد:

۱- مدیران مدارس صرفا در قالب دستورالعمل ملزم به برنامه ریزی برای ایاب و ذهاب دانش آموزانی از مدارس دولتی ،غیر دولتی و مراکز پیش دبستانی که اولیای آنها تقاضای سرویس ایاب و ذهاب فرزند خود را با تکمیل فرم تعهد نامه ویژه سرویس دهی به مدیران مدارس تحویل داده باشندرا دارندو هرگونه تصمیم گیری خارج از آن خلاف مقررات و ضوابط میباشد و مدیر مدرسه پاسخگو میباشد.

۲– با استناد به ماده ۸ دستور العمل آئین نامه حمل و نقل دانش آموزان ، مصوبه هیات محترم وزیران،  اخذ هرگونه وجه اضافی مازاد برنرخ مصوب ، به هر میزان و هر عنوان ، ممنوع بوده و متخلفین طبق قوانین مربوطه تحت پیگردقانونی قرار خواهند گرفت.

۳-  مدیران مدارس صرفا مجاز به تنظیم قراردادبا اشخاص حقیقی می باشندکه ۱-  دارای مجوز به عنوان شرکت یا موسسه حمل و نقل دانش آموزی بوده که توسط شهرداری ها و بخشداری ها معرفی  شده باشند۲- مورد تایید حراست آموزش و پرورش باشند.

۴- مدارس موظفندنرخ مصوب سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید را، به نحو مطلوب به اطلاع اولیای دانش آموزان رسانده ودر تابلوی اعلانات مدرسه نصب نمایند.

۵- سرویس دهی به تفکیک جنسیت و دوره تحصیلی دانش آموزان بوده و رانندگان ملزمند لیست اسامی دانش آموزان و آدرس منزل ایشان را به همراه داشته باشندتا در زمان بازدید در اختیار مسئولین قرار دهند.

۶– مدیران مدارس موظفند اولیای دانش آموزانی که از سرویس های غیر مجاز استفاده می نمایند را جهت استفاده از سرویس مجاز، راهنمایی نمایند ضمنا هرگونه مسئولیت این گونه سرویس دهی ها  به عهده اولیای دانش آموزان میباشد.

۷- بر مدیران مدارس فرض و واجب است  با تشکیل کارگروه سرویس مدرسه شخصا بر ساماندهی سرویس مدرسه خود نظارت داشته باشند.

۸-   **مدت قرارداد برای مدارس ابتدایی(دوره اول و دوم)به مدت ۸ ماه

**مدت قرارداد برای مدارس متوسطه دوره اول(راهنمایی) هشت ماه ونیم

**مدت قرارداد برای مدارس متوسطه دوره دوم(دبیرستان)۹ ماه مبیاشد.

۹- مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان می توانند سوالات ، پیشنهادات و یا تخافات رانندگان و پیمانکاران را با دبیر کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار(آقای علیزاده کارشناس روابط عمومی )با شماره تماس۰۹۱۳۳۹۳۳۹۷۲-۳۴۳۸۲۳۹۹ در میان گذاشته و ایشان با مشارکت دوایر مسئول با اتخاذ راهکار جهت حل آن بپردازد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام
    قیمتها برا ماهیانه هست یا طول سال تحصیلی؟