تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

مقیمی: خانه احزاب استان ها راه اندازی می شود

  • کد خبر : 261
  • 29 تیر 1395 - 16:00
مقیمی: خانه احزاب استان ها راه اندازی می شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور به آنان توصیه کردیم خانه احزاب استان ها را راه اندازی کنند تا بتوانیم کار احزاب را به خود آن ها واگذار کنیم. محمد حسین مقیمی روز سه شنبه در سمینار معاونان استانداری های سراسر کشور افزود: این سمینار روز گذشته با حضور […]

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور به آنان توصیه کردیم خانه احزاب استان ها را راه اندازی کنند تا بتوانیم کار احزاب را به خود آن ها واگذار کنیم.

محمد حسین مقیمی روز سه شنبه در سمینار معاونان استانداری های سراسر کشور افزود: این سمینار روز گذشته با حضور ۲۹ معاون سیاسی استاندار تشکیل شد.

وی ادامه داد: در جلسه صبح روز گذشته مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور درباره بحث های مربوط به تقسیمات کشوری نقطه نظرات خود را بیان کرد و به سئوالات مطرح شده پاسخ داده شد تا بتوانیم طی دو سه ماه آینده به اکثر اختلافات مرزی پاسخ دهیم.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: همچنین مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور درباره قوانین، مقررات و مباحث پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مطالبی را مطرح کرد. آسیب شناسی و مشکلات انتخابات گذشته مطرح و به سوالات پاسخ داده شد.

مقیمی یادآور شد: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز در نشست روز گذشته معاونان استانداران انتظارات خود از معاونان سیاسی و امنیتی استانداری ها را مطرح کرد.

وی همچنین به تشکیل جلسات سه کارگروه امنیتی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: در هر کدام از جلسات این کارگروه ها ۱۰ نفر از معاونان استانداری ها حضور و معاونان وزیر کشور مسئولیت این کارگروه ها را بر عهده داشتند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بحث رصد و پیشگیری از اعتراضات کارگری واحدهای صنعتی و تولیدی، مشکلات شهرداری ها و اصناف، فعال شدن احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان از جمله موارد مطرح شده در کارگروه سیاسی بود.

مقیمی افزود: همچنین در جلسه کارگروه سیاسی درباره نحوه فعال شدن کانون های صنفی فرهنگیان که چندسالی متوقف بود بحث و تبادل نظر شد.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: همچنین بحثی طولانی درباره انتصاب فرمانداران و بخشداران و نحوه تعامل استانداران، معاون سیاسی و مسئولان استانی با نمایندگان، ائمه جمعه و نخبگان استانی داشتیم که بنا شد در عین حال که سیاست های وزارت کشور حفظ شود تعامل خوبی داشته باشند.

مقیمی افزود: در کارگروه اجتماعی نیز درباره سهم بانوان در نظام اداری کشور، افزایش حضور بانوان به عرصه های اجتماعی و افزایش سطح تحصیلی و مهارت های بانوان بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: همچنین در این کارگروه درباره بحث آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی توضیحاتی ارائه شد.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: همچنین درجلسه کارگروه امنیتی درباره طرح توسعه مشارکت مردمی در عرصه امنیت عمومی بحث و تبادل نظر شد.

مقیمی اظهارداشت: در این کارگروه درباره پیوست امنیتی و انتظامی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی روندهای بالقوه امنیتی که قابلیت بالفعل شدن در بحث انتخابات را دارند نیز صحبت شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=261
  • دیدگاه‌ها برای مقیمی: خانه احزاب استان ها راه اندازی می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.