تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
13

مسائل و مشکلات درمان تمامی ندارد/ بنده کاری را قول می دهم که در توانم باشد

  • کد خبر : 4435
  • 18 آبان 1395 - 18:48
مسائل و مشکلات درمان تمامی ندارد/ بنده کاری را قول می دهم که در توانم باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت:نگران نباشید بیمارستان انار تکمیل می شود گرچه مسائل و مشکلات درمان تمامی ندارد و تا بیست سال دیگر هم اینجا بنشینیم و جلسه بگذاریم مشکلات بیمارستان وجود دارد.

به گزارش انارآنلاین صبح امروزطی نشستی باحضور امام جمعه ،فرماندار انار،نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان و پیگیری تکمیل و تجهیز بیمارستان انار بررسی و تبادل نظر شد.

دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طی این نشست اظهار داشت: ما تاکنون در بخش بهداشت و درمان شهرستان انار نگاه ویژه ای داشتیم والحمدالله از سال ۱۳۹۴ که کلنگ بیمارستان انار زده شد تا کنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سال جاری ۱۷۰۰ متر بنا برای شهرستان انار در نظر گرفته ایم.

وی گفت: در شهرستان انار افرادی در سال ۹۳ از من بیمارستان می خواستند ولی با کدامین نیروی انسانی می توانستیم بیمارستان راه اندازی کنیم،جذب نیروی انسانی روال قانونی دارد باید آگهی و آزمون برگزار شود تا نیرو جذب شود.

 دکتر اسماعیلی افزود: ما در استان کرمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی زیادی داریم که ساخته شده و اماده است ولی تعطیل هستند و نه نیروی متخصص دارد و نه نیروی انسانی، برای گرفتن نیرو تلاشهای زیادی من ومعاونینم در وزارتخانه انجام دادیم واز سال ۹۳ تاکنون برای بیمارستان ولیعصر انار ۶۴ نفر نیرو آگهی کردیم که ۵۶ نفر جذب شدند و از ۶۴ نیرو که آگهی دادیم ۵ پزشک متخصص نیامدند از جمله سرکار خانم دکتر گنجی و در آگهی های آینده کم کم ،کمبود نیروهای جذب نشده جذب خواهند شد.

وی گفت: در فاصله سال ۹۳ تاکنون شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار۶۱ نیروی رسمی و پیمانی داشت ولی تا پایان مهر امسال تعداد نیروها ی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اناردو برابر شده است.

دکتر اسماعیلی در خصوص حرف و حدیثهای بعضی از افراد که می گویند نیروهای سهمیه انار در رفسنجان کار می کنند گفت: اصلا شهرستان انار سهمیه ندارد و جذب نیرو به این شکل است که ابلاغ پزشکان از وزارتخانه برای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ارسال می شود و دانشگاه با کارشناسی های فنی و بر اساس نیاز،پزشکان را تقسیم می کند و ما به تعدادی از پزشکان جذب شده فشار اوردیم که حتما باید به انار بروید چون مشکلات درمان درشهرستان انار را در قسمتهای مختلف لمس می کنیم.

دکتر اسماعیلی افزود:از افرادی که در بخش بهداشت و درمان اظهار نظر می کنند خواهش میکنم اظهار نظرهای بهداشت و درمان را مخلوط با سیاسیت بازی نکنند و توقع کاذب در مردم ایجاد نکنند و آشفته کردن فضا به نفع هیچکس نیست و اولین آسیبش را خود مردم می بینند.

وی گفت:نگران نباشید بیمارستان انار تکمیل می شود گرچه مسائل و مشکلات درمان تمامی ندارد و تا بیست سال دیگر هم اینجا بنشینیم و جلسه بگذاریم مشکلات بیمارستان وجود دارد.

اسماعیلی افزود: کسانی که پشت سر سیستم بهداشت و درمان حرف می زنند ما آنها را نخواهیم بخشید و گناه مرتکب می شوند،ما نیاز به تشویق نداریم ولی ما را دلزده نکنید،بنده کاری را قول می دهم که در توانم باشد و تاکنون نگاه ویژه ای در بخش بهداشت و درمان به شهرستان انار داشتیم.

دکتر اسماعیلی در پایان اظهار داشت: شخصاٌ هیچ واکنشی به حرف و حدیثهای جانبی ندارم و زیر بار اظهار نظرهای غیر کارشناسی و غیر فنی نخواهم رفت و اصلا نگران هم نیستم و اگرکسی هنر داردکارهایی که در این سه سال دربخش بهداشت و درمان در شهرستان انار انجام شده است را انجام دهد هنر کرده است و همه این کارها مربوط به دولت تدبیر و امید است که نگاه ویژه ای به بخش سلامت داشته  است.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4435
  • دیدگاه‌ها برای مسائل و مشکلات درمان تمامی ندارد/ بنده کاری را قول می دهم که در توانم باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.