تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

فرماندارانار:در دولت تدبیر وامیداقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار انجام شده است

  • کد خبر : 4427
  • 18 آبان 1395 - 18:44
فرماندارانار:در دولت تدبیر وامیداقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار انجام شده است

فرماندار انارگفت: اکثر اقدامات در حوزه درمان و بهداشت و ساخت بیمارستان و تجهیز آن در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

به گزارش انارآنلاین،۱۸ آبانماه طی نشستی باحضور امام جمعه ،فرماندار انار،نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان و پیگیری تکمیل و تجهیز بیمارستان انار بررسی و تبادل نظر شد.

 در این جلسه که معاونین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،رئیس شبکه بهداشت و رئیس شورای اسلامی شهر انار نیز حضور داشتند فرماندار از اقدامات بعمل آمده توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تقدیر و تشکر نموده و افزود بحمدالله به لطف دولت تدبیر و امید و در راستای طرح تحول سلامت در این مدت ۳ سال اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار انجام شده که از دکتر اسماعیلی ریاست محترم دانشگاه و همکارانشان و مجموعه شبکه بهداشت تشکر نمودند.

 فرماندار انار در ادامه ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط خیرین اناری نیز در حوزه درمان علی الخصوص پیگیریهای حجت الاسلام گنجی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواستند تا در ادامه فعالیتهای مطلوب دولت تدبیر و امید در بخش سلامت دلگرم تر از قبل مشکلات و مسائل مربوط به بهداشت و درمان شهرستان انار را پیگیری و در این راه شهرستان انار نیز آماده همکاری و پیگیری می باشد.

photo_2016-11-08_17-37-48

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4427
  • دیدگاه‌ها برای فرماندارانار:در دولت تدبیر وامیداقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انار انجام شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.