تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
10

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار:دکتر بهشتی، نماد جریان شناسی انقلاب بود

  • کد خبر : 8930
  • 08 تیر 1396 - 13:07
مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار:دکتر بهشتی، نماد جریان شناسی انقلاب بود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی گفت: دکتر بهشتی، نماد جریان شناسی انقلاب بود.

در متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان اناربه مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی آمده است:

                                              بسمه تعالی

بیش از یک ربع قرن از عروج ملکوتی راست قامت جاودانه تاریخ دکتر آیت الله بهشتی می گذرد. یادکرد شهید مظلوم در هر سال، نه فقط به خاطر پاسداشت یک انسان متفکر، انقلابی، آگاه، شجاع، مدیر و مدبّر است، بلکه او نماد جریان شناسی انقلاب بود تا در هر عصری، فرزندان به جای مانده، آرمان های مقدس خود را از لابه لای حوادث و تحولات زودگذر دریابند و صحیح را از سقیم، مصلح را از مفسد و مخلص را از فرصت طلب بازشناسد.

حادثه هفت تیر سال شصت، محصول یک جریان ریشه دار تاریخی منحرف و کینه توز نسبت به پایه گذاران نهضت امام خمینی(ره) بود که در هفت تیر به نتیجه رسید و ۷۲ نفر از بهترین یاران انقلاب را از ما گرفت.

جریان بنی صدر و منافقان که بر سرنوشت کشور و بخش مهمی از نیروهای نظامی مسلط بود، با فضاسازی های احزاب لیبرال و بهره گیری از بعضی چهره های موجه انقلاب، در مقابل جریان شهید بهشتی قرار گرفت. بنی صدر با اختیار فراوان در نیروهای مسلح و جانشینی فرمانده کل قوا، هم بین نیروهای مسلح تفرقه ایجاد می کرد و هم در پشت جبهه با روزنامه «انقلاب اسلامی» به مظلوم نمایی و شایعه پراکنی می پرداخت. او یارانی مانند احمد سلامتیان در مجلس داشت که طرح تفرقه و جریان سازی علیه شهید بهشتی و نیروهای انقلاب را دنبال می کردند.

منافقان نیز که از دخالت در مقدّرات کشور مأیوس شده بودند، زیر چتر حمایت های بنی صدر به کادر سازی میلیشیا می پرداختند تا در موقع لازم، با یک تیر خلاص، رهبری و انقلاب را ساقط کنند.

صبر و دوراندیشی شهید بهشتی، طرح های پیچیده آنها را به بن بست می کشاند تا اینکه به این نتیجه رسیدند شمشیر نفاق را از رو ببندند و کار را تمام کنند. اتحاد شوم بنی صدر و منافقان با نفوذ دادن شخصی به نام کلاهی در دفتر حزب جمهوری اسلامی در بعدازظهر هفتم تیر، شهید بهشتی و یارانش را در مسلخ عشق و معبد حزب جمهوری اسلامی به لقای خدا واصل کرد.

اینجانب سالروز شهادت دکتربهشتی و هفتاد دو تن از یاران باوفایش را به جامعه فرهنگی شهرستان انار تسلیت می گویم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8930
  • دیدگاه‌ها برای مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار:دکتر بهشتی، نماد جریان شناسی انقلاب بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.