7

امام جمعه انار:آتش به اختیار یعنی دلسوزان انقلاب اسلامی با فعالیت های فرهنگی راه نفوذ فرهنگ مبتذل بیگانگان را ببندند

  • کد خبر : 8934
  • 09 تیر 1396 - 19:05
امام جمعه انار:آتش به اختیار یعنی دلسوزان انقلاب اسلامی با فعالیت های فرهنگی راه نفوذ فرهنگ مبتذل بیگانگان را ببندند

امام جمعه انار:آتش به اختیار یعنی دلسوزان انقلاب اسلامی با فعالیت های فرهنگی راه نفوذ فرهنگ مبتذل بیگانگان را ببندند.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز از حضور یکپارچه امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد و گفت : دشمنان اسلام با دامن زدن به اختلافات و درگیری میان مسلمانان می‌خواهند مسئله قدس، که اصلی ترین مسئله جهان اسلام است به فراموشی سپرده شود .
وی به حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت :حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل غاصب ،حمله به بیمارستان ها، قتل و غارت مردم بی دفاع پاکستان، افغانستان ، عراق و سوریه ،حمایت از آل سعود در قتل هزاران زن و مرد و کودک بی گناه در یمن ،حمایت از تروریست ها و سرنگونی هواپیمای مسافربری نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.
امام جمعه شهرستان انار در تبیین آتش بختیار گفت: آتش به اختیار یعنی دلسوزان انقلاب اسلامی ، صاحبان فکر و اندیشه و جوانان پرشور و انقلابی با فعالیت های فرهنگی خود جوش و تمیز، راه نفوذ فرهنگ مبتذل بیگانگان را ببندند.
وی افزود:اگر نیروهای مومن و انقلابی دست به دست هم دهند با گسترش فعالیت های فرهنگی و اجرای برنامه های پر محتوا و متنوع انجام وظیفه نمایند؛ به طور قطع مورد استقبال مردم واقع خواهد شد ودر این صورت هیچ رسانه‌ و سایت ضد دینی و ضد ارزشی وهیچ فضا و کانال مبتذلی به اهداف شوم خودش نخواهند رسید.

وی یکی از راه های مبارزه با فساد را ترویج معروف ها دانست و گفت :باید کارهای خوب و معروف را با زبان خوش ، برخورد محبت آمیز و به اندازه ظرفیت افراد ترویج و گسترش داد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8934
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:آتش به اختیار یعنی دلسوزان انقلاب اسلامی با فعالیت های فرهنگی راه نفوذ فرهنگ مبتذل بیگانگان را ببندند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.