8

مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری کرمان:سند ورزشی وسلامت بانوان استان تدوین شد

  • کد خبر : 2149
  • 07 شهریور 1395 - 14:31
مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری کرمان:سند ورزشی وسلامت بانوان استان تدوین شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان از اجرای طرح توانمندسازی و ارتقاء تاب‌آوری در ۸ شهرستان استان کرمان خبرداد و گفت: سند ورزشی و سلامت بانوان استان کرمان تهیه شده است.

 فاطمه‌السادات حسینی ظهر امروز در جلسه با بانوان کارآفرین به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه  رسالت اداره کل بانوان سیاست‌گذاری است، اظهار داشت: ساماندهی ،تسهیل‌گری و تعامل بین دستگاه‌ها برای انجام امور بانوان از رسالت‌های این اداره کل است.

وی با اشاره به اینکه تغییر نگرش در اداره کل بانوان از کارهای اصلی بوده است، گفت: خودباوری در بین بانوان و ارتقای جایگاه بانوان در استان پیگیری شده و  آموزش و پژوهش دربین بانوان جدی گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز آموزش‌هایی به بانوان استان ارائه شده است، گفت: بانک اطلاعاتی  آماری بانوان استان کرمان به روزرسانی شده است.

حسینی با بیان اینکه در حوزه بانوان نیز ۲۰ پروژه  آموزش در استان  تعریف و اجرایی شده است، گفت: ۲۵ کارگاه آموزشی و مهارتی در سطح استان برای بانوان برگزار شده است.

وی از اجرای طرح توانمندسازی و ارتقاء تاب‌آوری در هشت شهرستان استان کرمان خبرداد و افزود: ۱۵۰  اتاق فکر در دانشگاه‌های استان برگزار شده و سندورزشی و سلامت بانوان استان کرمان با همکاری اداره کل بانوان تهیه شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان از آموزش ۱۶ هزار و ۳۶۰ بانوی کرمان در حوزه‌های مختلف خبرداد و گفت: در استان کرمان بیش از ۱۵ نمایشگاه برای عرضه محصولات و تولیدات بانوان برگزار شده است.

حسینی با بیان اینکه از طریق بانک ۲ هزار و ۶۵۰ وام خودکفایی به بانوان سرپرست خانواده پرداخت شده است، بیان کرد: قریب به هزار بانو در استان کرمان خودکفا شدند.

وی با بیان اینکه ساماندهی مشاغل بانوان در ۱۰ رشته در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۵ هزار شغل به وسیله ساماندهی تولید پوشاک در استان انجام گرفته است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2149
  • دیدگاه‌ها برای مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری کرمان:سند ورزشی وسلامت بانوان استان تدوین شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.