12

مخالفت مردم منطقه محله پایین انار با نصب دکل مخابراتی در منطقه مسکونی

  • کد خبر : 28974
  • 01 شهریور 1399 - 14:20
مخالفت مردم منطقه محله پایین انار با نصب دکل مخابراتی در منطقه مسکونی

جمعی از مردم منطقه محله پایین و ساکن خیابان امامزاده و خیابان شریعتی انار ، مخالفت خود را با نصب دکل مخابراتی در منطقه مسکونی اعلام کردند.

به گزارش صدای انار، صبح امروز تعدادی از اهالی محله پایین شهر انار که در محدوده خیابان شریعتی و امامزاده سکونت دارند با تماس تلفنی به خبرنگار صدای انار، اعتراض خود را نسبت به نصب دکل مخابراتی در منطقه مسکونی و اول خیابان شریعتی،کوچه شریعتی ۹/۱ اعلام کردند.

اهالی این منطقه نسبت به مخاطرات و آثار و تبعات سوء امواج این دکل ها برای ساکنان اطراف آن نگران هستند و می گویند این دکل قرار بود در چند محل دیگر نصب شود ولی  اهالی آن منطقه مانع نصب دکل شدند.

یکی از این اهالی به خبرنگار صدای انار گفت:اینهمه زمین خالی در این محدوده وجود دارد ،چرا مخابرات انار زمینی که درست در منطقه مسکونی شهر می باشد و تعداد زیادی از مردم در این محدوده سکونت دارند این محل را برای نصب دکل در نظر گرفته است؟

اهالی این منطقه می گویند:به هیچ وجه اهالی منطقه نمیگذارند که این دکل در این مکان نصب شود و مالک این زمین که شهرداری انار می باشد در خصوص فروش این زمین به اداره مخابرات استان تجدید نظر کند.

شنیده ها حاکی است مسئولان مخابرات بدون توجه به نگرانی های مردم و اقدامی برای توجیه آنها و رفع نگرانی های اهالی، به کار خود ادامه داده و در حال بررسی محل نصب دکل در خیابان شریعتی،شریعتی۹/۱ و نسبت به نگرانی و اعتراض مردم بی اعتنا هستند.

مطالعات علمی نشان داده دکل های BTS که در مناطق مسکونی تعبیه شده اند، امواج الکترومغناطیسی فراوانی را از خود ساطع می کنند و نصب دکل در مناطق مسکونی می تواند موجب بروز مشکلات خونی و مغزی برای ساکنانی که در میدان مغناطیسی تاثیر گذار این امواج زندگی می کنند شوند از طرفی مطالعات علمی پژوهشگران، خبر از خطرات جبران ناپذیر تشعشعات الکترومغناطیسی دکل های مخابرات می دهند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به هیچ وجه اجازه چنین کاری رو نمیدیم