تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
9

فرمانده انتظامی انار:مبارزه با قاچاق کالاو ارز یکی از راهبردی ترین اولویت ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی

  • کد خبر : 6069
  • 15 دی 1395 - 17:44
فرمانده انتظامی انار:مبارزه با قاچاق کالاو ارز یکی از راهبردی ترین اولویت ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی

فرمانده انتظامی انار گفت:اقتصاد مقاومتی، با تولیدات داخلی و باکیفیت و مقابله با پدیده قاچاق محقق می یابد.

فرمانده انتظامی انار:مبارزه با قاچاق کالاو ارز یکی از راهبردی ترین اولویت ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی

سرهنگ جعفر غضنفری فرمانده انتظامی انار  در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: یکی از راههای تحقق آرمانهای اقتصاد مقاومتی،آموزش و نهادینه کردن فرهنگ خودباوری در تولیدات داخلی با کیفیت و مصرف محصولات ایرانی و مقابله با پدیده شوم قاچاق است.

“غضنفری” امنیت مطلوب را موجب جذب سرمایه گذار دانست و اظهار داشت: امنیت، ستون اصلی سازوکار فعالیت های اقتصادی و زمینه ساز اجرای برنامه های مدیریتی است،اما نکته مهم و بسیار موثر در رشد اقتصاد درونی ، وجود امنیت اقتصادی به همراه حمایت های بازار مصرف می باشد.

این مقام انتظامی اقدامات پلیس برای نیل به شعار اقتصاد مقاومتی را در دو محور، فراهم کردن امنیت عمومی برای سرمایه گذاری های کلان و مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا عنوان کرد و گفت:سازمان پلیس در نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی یکی از سازمانهای منضبط و موثر این حوزه است که همیشه آماده همکاری در کسب توفیق این رسالت عظیم نظام،بوده و خواهد بود.

وی افزود: یکی از راهبردی ترین اولویت ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی،مقوله ی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است چرا که با نگاه به تاثیرات آشکار و پنهان این پدیده مخرب در می یابیم که اشاعه پدیده قاچاق مانعی مهم برای رسیدن به آرمانهای تعریف شده در اقتصاد مقاومتی است و ذهنیت عمومی را در تثبیت این شعار، دچار خدشه می سازد.

فرمانده انتظامی انار در ادامه تصریح کرد: رسیدن به نقطه مطلوب در اقتصاد، با حمایت از تولیدات داخلی و با کیفیت و استاندارد میسر می باشد که مصرف کننده منافع و سلیقه فردی را در تهیه کالاها به منافع عمومی ترجیح ندهد و رابطه منطقی، تولیدکننده و مصرف کننده با حذف نگاه به کالای خارجی و به ویژه کالای قاچاق برقرار شود.

“غضنفری” در پایان یادآور شد: با توجه به شعار سال مبنی بر (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) هر یک از یگانهای انتظامی با حداکثر توان خود در تمام فعالیتهای ممکن آمادگی لازم را در جهت همکاری و همراهی سایر ارگانهای مسئول در تحقق این شعار واقع بینانه دارند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6069
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی انار:مبارزه با قاچاق کالاو ارز یکی از راهبردی ترین اولویت ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.