تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
10

اطلاعیه حوزه سیاسی و انتخابات فرمانداری شهرستان انار درخصوص نحوه فعالیت احزاب،جمعیتها،انجمنهای سیاسی و صنفی

  • کد خبر : 6064
  • 15 دی 1395 - 17:32
اطلاعیه حوزه سیاسی و انتخابات فرمانداری شهرستان انار درخصوص نحوه فعالیت احزاب،جمعیتها،انجمنهای سیاسی و صنفی

حوزه سیاسی و انتخابات فرمانداری شهرستان انار درخصوص نحوه فعالیت احزاب و جمعیتها و انجمنهای سیاسی و صنفی اطلاعیه ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:
با عنایت به در پیش  رو بودن دو انتخابات مهم (ریاست جمهوری و شوراها) در اردیبهشت ماه سال ۹۶، از کلیه احزاب و تشکلها و گروهها انتظار می رود در صورت تصمیم برای برگزاری تجمعات سیاسی در فضای سرپوشیده یا محصور، حداقل ۲ روز قبل از برگزاری مراسم، مراتب را به فرمانداری اعلام نمایند. همچنین در صورت تصمیم برای برگزاری تجمعات بیرون از ساختمانهای سرپوشیده و محصور ؛ باید احزاب ، تشکلها و گروهها قبل از اخذ مجوز لازم از فرمانداری، همایش­ها و مراسم سخنرانی هیچ شخصیتی را اطلاع رسانی عمومی نکنند. ضمناً شهرداریها و پیمانکاران طرف قرارداد آنها نیز موظفند پیش از نصب هرگونه بنر و تبلیغات مربوطبه سخنرانی شخصیتهای کشوری و استانی، تاییدیه اطلاع رسانی مراسم و تجمع را از فرمانداری اخذ نمایند. در عین حال از ادارات نیز انتظار می رود قبل از موافقت با برگزاری مراسمات با ماهیت سیاسی، در سالن اجتماعات اداره متبوع خود هماهنگی های لازم را با فرمانداری بعمل آورند.
نکته:
تبصره ماده ۲ قانون فعالیت احزاب، جمعیتها، انجمنهای سیاسی و صنفی مقرر داشته روزهای تعطیل جزء ۲ روز مد نظر محسوب نمی شود.
ماده ۶ قانون فعالیت احزاب، جمعیتها، انجمنهای سیاسی و صنفی مقرر می دارد تقاضای برگزاری تجمعات بیرونی باید یک هفته قبل از انجام مراسم کتباً و حضوراً توسط نماینده رسمی و معرفی شده گروه به فرمانداری تسلیم گردد.
تبصره ماده ۶ می افزاید رعایت مهلت مقرر در این ماده نسبت به اجتماعاتی که به مناسبتهای غیر قابل پیش بینی  تقاضا می شود، ضروری نیست و تشخیص موضوع با مراجع ذیربط (استانداری و فرمانداریها) است.

(حوزه سیاسی و انتخابات فرمانداری شهرستان انار)

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6064
  • دیدگاه‌ها برای اطلاعیه حوزه سیاسی و انتخابات فرمانداری شهرستان انار درخصوص نحوه فعالیت احزاب،جمعیتها،انجمنهای سیاسی و صنفی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.