تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

فرمانده انتظامی انار:سهم جوانان و نوجوان در تامین امنیت و انضباط اجتماعی گسترده و چشم گیر است

  • کد خبر : 9910
  • 18 مهر 1396 - 15:37
فرمانده انتظامی انار:سهم جوانان و نوجوان در تامین امنیت و انضباط اجتماعی گسترده و چشم گیر است

فرمانده انتظامی “انار” گفت: سهم جوانان و نوجوان در تامین امنیت و انضباط اجتماعی گسترده و چشم گیر است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”جعفر غضنفری” در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه امام حسین بیان داشت: به طور قطع در بررسی مسائل و اسیب های اجتماعی باید به ظرفیت همه اقشار آن جامعه در تمامی سطوح آن توجه شود با اولویت بندی همه قشر، اقدامات آموزشی و آگاهی بخشی را در صدر اقدامات نظم آفرین و امنیت ساز قرار داد.
“غضنفری” تصریح کرد:یکی از اقشار بسیار اثرگذار که در مرحله حال و آینده هرجامعه اثرگذاری قابل توجهی بر امنیت اجتماعی دارند نسل جوان و جوان می باشد که دانش اموزان این مقطع می توانند به عنوان جامعه هدف در همراهی های اجتماعی و تولید امنیت به طور شایسته ای ایفای نقش داشته باشند.
دانش اموزان نمونه به عنوان سرمایه های اجتماعی و فرهنگی ضمن تحصیل و کسب مدارج علمی مناسب در محیط پیرامون خود به عنوان الگویی هدایت گر و عاملی بازدارنده در رفتارهای اطرافیان خود اثرگذاری دارند و ظرفیت تصحیح رفتار مناسبی را در جامعه ایجاد می کنند.
وی در پایان از دانش اموزان این دبیرستان خواست همانگونه که در عرصه کسب دانش نمونه هستند با تنظیم قواعد رفتاری و توجه به ارزشها در فضای مجازی و حقیقی به عنوان یک رابط اجتماعی مطلوب در کنار اقدامات فرهنگی و آموزشی پلیس ،به برطرف نمودن مشکلات رفتاری اطرافیان اعم از حوزه رانندگی،زندگی اجتماعی ،مراودت و دوست یابی توجه به قوانین و مقررات تلاش نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9910
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی انار:سهم جوانان و نوجوان در تامین امنیت و انضباط اجتماعی گسترده و چشم گیر است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.