تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7

فرمانده انتظامی انار:بانوان نیازمند کسب مهارت در روابط خانوادگی و تربیت فرزندان هستند

  • کد خبر : 9913
  • 18 مهر 1396 - 15:39
فرمانده انتظامی انار:بانوان نیازمند کسب مهارت در روابط خانوادگی و تربیت فرزندان هستند

فرمانده انتظامی “انار” گفت: بانوان نیازمند کسب مهارت در روابط خانوادگی و تربیت فرزندان هستند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری پلیس،سرهنگ”جعفر غضنفری” در کمیسیون امور بانوان بیان داشت: نیاز به ارائه آموزش و مهارت در روابط خانوادگی و تربیت فرزندان بیش از هر زمانی در میان بانوان کشور احساس می شود.
وی افزود:امروز با شرایط و فضای جدیدی مواجه هستیم که می توان به خوبی اغلب ضعف های نهفته در حوزه روابط افراد خانواده با یکدیگر و با افراد جامعه را احساس کرد و پوشش دادن به نتایج و آثار نامطلوب آن در کنار غفلت و ساده انگاری می تواند آنرا به شرایط بحرانی برساند.
“غضنفری ضمن اشاره به کارکرد نهاد خانواده بیان داشت: با بررسی آماری و نیز لمس اجتماعی به نظر می رسد کارکرد نهاد خانواده به دلایل مختلف دچار عارضه و اختلال گردیده و افراد در برابر شرایط و موقعیت های جدید تکنولوژیکی و ارتباطی دچار سردرگمی احساسی و اطلاعاتی شده اند و در این میان بانوان آسیب پذیری بالایی را از خود نشان می دهند.
این مقام انتظامی با ذکر برخی مصادیق اظهار داشت:: توجه به شخصیت واقعی و ارزشهای مادرانه و همسری بانوان باید به صورت جدی عملیاتی شود و خودباوری و اعتماد به نفس درمیان آنها روز به روز تقویت شود و در مسیر صحیح و منطقی مطابق با ارزشهای والای اسلامی به نحو شایسته ای مورد بازخوانی و توجه قرار گیرد تا نسل امروز و فردا در این میان کمترین آسیب ها را متوجه خود ببینند.
وی با اشاره به لزوم آشنایی و تسلط بانوان به فضای مجازی و کارکردها و آسیب ها و فرصت های ان و یادآوری مهارت های مختلف به آنها در جلسات اموزشی یاداورشد: فراگیری مدیریت احساسات و روابط بین فردی در خانواده ،عامل تحکیم مبانی ارزشی و ارتباطی در خانواده و میان اعضای آن می باشد.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9913
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی انار:بانوان نیازمند کسب مهارت در روابط خانوادگی و تربیت فرزندان هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.