11

شورای ترافیک با موضوع ساماندهی دفاتر مسافربری شهرستان انار

  • کد خبر : 3993
  • 04 آبان 1395 - 12:53
شورای ترافیک با موضوع ساماندهی دفاتر مسافربری شهرستان انار

فرماندار انار در شورای ترافیک گفت مسئولین با نیت خیرخواهانه دنبال کارها هستند تا مردم در جامعه با سلامت بالا رفت و آمد نمایند.

به گزارش انارآنلاین ،۴ مهرماه جلسه شورای ترافیک شهرستان انار با حضور فرماندار ،فرمانده انتظامی،شورای شهر،شهردار، فرمانده پلیس راه،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ،مسئول دفتر مسافربری اطمینان(خادمی) و دیگر اعضای این شورا همچنین با دعوت از آقای گلرسان رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محل فرمانداری برگزار گردید.

موضوعات بررسی شده در این جلسه ساماندهی دفتر مسافربری اطمینان جهت رفاه حال همشهریان و ساماندهی محل استقرار مسافر برهای برون شهری بود که پیرامون آن با حضور اعضاء بررسی و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم شد و مقرر شد فعالیت دفتر مسافربری اطمینان انشاء الله ساماندهی و جهت رفاه حال همشهریان محل استقرار مسافربرهای برون شهری اعم از اتوبوس و سواری های کرایه با تدابیر در نظر گرفته شده با همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی ساماندهی شود .

آقای طباطبائی فرماندار انار در این جلسه ضمن تشکر از فعالیتهای بعمل آمده توسط شورای ترافیک همت همه جانبه مسئولین را جهت رفاه حال مردم خواستار شد و تصریح کرد مسئولین با نیت خیرخواهانه دنبال کارها هستند تا مردم در جامعه با سلامت بالا رفت و آمد نمایند.

contentimages_32682

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3993
  • دیدگاه‌ها برای شورای ترافیک با موضوع ساماندهی دفاتر مسافربری شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.