تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
11

شهردار انار:مدیریت کانون های مساجد و انسجام مسئولین انار عامل موفقیت جشنواره مدهامتان

  • کد خبر : 17172
  • 18 مهر 1397 - 21:49
شهردار انار:مدیریت کانون های مساجد و انسجام مسئولین انار عامل موفقیت جشنواره مدهامتان

شهردار شهر انار گفت: آنچه باعث موفقیت جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار شده است، علاوه بر مدیریت دبیرخانه کانون های مساجد استان، انسجام مسئولین و فعالین فرهنگی این شهرستان است.

علی رحیمی، شهردار شهر انار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار گفت: شهرستان انار در برنامه های فرهنگی و قرآنی فعال است تاجایی که این شهرستان فقط در رشته حفظ کل دارای  ۷۰ حافظ است که این امر می تواند عامل خیر و برکت در این شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ نفر از شهرستان انار در این جشنواره شرکت می کنند، افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان در سال گذشته که در انار برگزار شد، با استقبال خوبی روبرو شد و پیش بینی می شود امسال نیز شاهد استقبال خوبی باشیم.

شهردار انار با بیان این مطلب که اینگونه برنامه ها موجب افزایش انگیزه نوجوانان و جوانان و استقبال آنها از اینگونه برنامه ها می شود، اظهار داشت: برگزاری برنامه های جانبی موجب جذب عموم می شود از طرف دیگر به لطف خدا مسئولین شهرستان انار و مردم در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی پای کار هستند.

وی بیان داشت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و قرآنی در کاهش معضلات و مشکلات جامعه اثرگذار است اما برای اینکه به نتیجه مطلوب برسیم باید در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و فضای جامعه تبلیغاتی بیشتری انجام بدهیم تا بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم.

رحیمی جهت پیشبرد کیفی برنامه های جشنواره قرانی مدهامتان پیشنهاد کرد: باتوجه به اینکه شهرستان انار به عنوان دبیرخانه دائمی این جشنواره انتخاب شده است نباید برنامه های جشنواره قرآنی مدهامتان محدود به زمان خاصی باشد بلکه باید در طول سال باشد و در نهایت منتهی به این برنامه استانی شود.

وی در جهت اثرگذاری بیشتر برنامه های فرهنگی و قرآنی گفت: مسئولین نباید صرفا ًبرنامه های فرهنگی را محدود به دستورالعمل های سازمانی کنند بلکه باید فراتر از مسئولیت اداری خود فعالیت کنند تا شاهد اثرگذاری مطلوب برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان و جامعه باشیم به عبارت دیگر مسئولین ما باید در موضوعات فرهنگی دغدغه مند عمل کنند.

شهردار شهر انار با بیان این مطلب که یکی از عوامل مهمی که موجب موفقیت در هرکاری می شود، تشکیلاتی کار کردن است، تصریح کرد: به این معنا که همه فعالین فرهنگی و مسئولین باید با توجه به ظرفیتی که در اختیار دارند با یکدیگر همکاری داشته باشند که اگر اینچنین شد می توان امیدوار به نتایج مطلوب بود که به لطف خدا آنچه که موجب موفقیت جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار شده است، علاوه بر مدیریت دبیرخانه کانون های مساجد استان، انسجام مسئولین و فعالین فرهنگی این شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: شهرداری انار نیز برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان را در اولویت برنامه های فرهنگی خود می بیند و با حداکثر توان پای کار است.

گفتنی است، مرحله استانی سیزدهین دوره مسابقات قرآن مدهامتان از امشب(۱۸ مهر) در انار آغاز به کار می کند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای رحیمی، ان شالله شما هم در حیطه وظایف اصلی شهرداری و عمران شهر دغدغه مند عمل کنید و صرفا” دنبال کارهای فرهنگی که اولویت بعدی شماست نباشید