تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

شرکت در سرشماری اینترنتی = پیشرفت و توسعه شهرستان انار

  • کد خبر : 3511
  • 20 مهر 1395 - 14:14
شرکت در سرشماری اینترنتی = پیشرفت و توسعه شهرستان انار

سرشماری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فعالیت آماری است که اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه‌ریزی و مدیریت شهرستان فراهم می‌کندلذا همکاری صمیمانه و صادقانه مردم فهیم شهرستان اناردر این طرح ملی برای پیشرفت و توسعه شهرستان موثر است.

بررسی‌ها نشان می‌دهدتاکنون ازمجموع ۳۰۰۰ خانوار شهرستان انار تعداد ۶۵۵خانوار در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند که این میزان در سطح استان و نسبت به جمعیت شهرستان بسیار پایین ونگران‌کننده است اما برخی شهرستان‌های جنوبی رتبه بالایی دارند.

این اولین بار است که سرشماری جمعیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود و بر همین اساس همه ما می‌توانیم آمار جمعیتی شهرستان را بدون واسطه ثبت کنیم تا شاهد برخی مسائل از جمله کم نشان دادن جمعیت شهرستان انار نباشیم. ثبت جمعیت و واقعیت‌ها باعث می‌شود تا در اختصاص بودجه‌ها، حق انار تضییع نشود.

 آمارضرورتی قطعی و اصلی برای برنامه‌ریزی در خصوص منابع و نیازهای متنوع و گسترده شهرستان می باشدلذا خواهشمندیم مردم عزیزشهرستان انار برای آنکه تصمیم‌گیری‌ها در شهرستان، درست، به‌جا و کارآمد باشد در این طرح مهم شرکت کنند.

بعضی‌ها مردم را از مشارکت در سرشماری و یا ارائه آمار دقیق می‌ترسانند درصورتی‌که تمامی این آمارها کاملاً محرمانه است و مردم از این بابت خیالشان راحت باشد.

پس بیایید فرصت را از دست ندهیم و با فقط ۱۰ دقیقه وقت گذاشتن از طریق کامپیوتر، تبلت یا موبایل، اقدام به ثبت آمار جمعیتی خانواده خود کنیم.

برای شرکت در این سرشماری به سایت سرشماری به آدرس sarshomari95.ir مراجعه کنید. پس از پایان ثبت‌نام و تایید نهایی، یک کد رهگیری به شما داده می‌شود. این کد ره‌گیری را یادداشت و نزد خود نگه‌ دارید و هنگام مراجعه مأمور سرشماری تحویل وی بدهید، با این روش دیگر نیاز به هیچ‌گونه سؤال و جوابی در هنگام مراجعه مأمور سرشماری نخواهد بود.

لطفا شرکت در سرشماری اینترنتی را به روزهای آخر موکول نکنید. برای این منظور وارد این سایت شوید و روی دکمه سبز رنگ “تایید و ادامه” کلیک کنید تا به صفحه ثبت کدملی سرپرست خانوار هدایت شوید. بعد از وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار، وارد صفحاتی خواهید شد که باید آدرس منزل، نام استان و منطقه زندگی، کد ملی و تاریخ تولد و کدملی اعضای خانوار و… را ثبت کنید تا در انتها که ثبت نهایی را انجام می‌دهید یک کد به شما داده شود.

لازم به ذکر است، سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ از سوم تا ۲۴ مهرماه سال جاری به روش اینترنتی آغازشده است و از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماه به روش حضوری انجام می شود و این مرحله از سرشماری دارای هدایا و جوایز ارزنده‌ای نیز هست.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3511
  • دیدگاه‌ها برای شرکت در سرشماری اینترنتی = پیشرفت و توسعه شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.