12

ثبت نام رایگان سرشماری نفوس و مسکن برای عزاداران حسینی در انار

  • کد خبر : 3518
  • 20 مهر 1395 - 14:24
ثبت نام رایگان سرشماری نفوس و مسکن برای عزاداران حسینی در انار

ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن شهروندان اناری در تاسوعا و عاشورای حسینی با استقرار چندایستگاه ، رایگان انجام می شود.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری انار، ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن شهروندان اناری در تاسوعا و عاشورای حسینی ، رایگان انجام می شود.

 رحیمی شهردار انار گفت: امکانات لازم در امامزاده محمد صالح (ع) و ۲ حسینیه محله های بالا و پایین شهر ، از دیروز دوشنبه فراهم است تا شهروندان بتوانند نسبت به ثبت اطلاعات خانوارشان در سامانه سرشماری به صورت رایگان اقدام کنند.

 وی افزود: روز جمعه امکانات ثبت نام رایگان سرشماری برای نماز گزاران نماز جمعه نیز فراهم خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه شهروندان با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir میتوانند اطلاعات خانوارشان را ثبت کنند، افزود: شهروندان با همراه داشتن کد پستی و کد ملی خود می توانند با مراجعه به این اماکن که ذکر شده مراجعه و تا ۲۴ مهر ماه رایگان ثبت نام کنند.

 لازم به ذکر است نتایج سرشماری مبنای توزیع و اختصاص اعتبارات در شهرستان است و یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در این اعتبارات، جمعیت است و شرکت در سرشماری اینترنتی علاوه بر کمک در توسعه وابادانی شهرستان به ما کمک می‌کند که برنامه‌ریزی مناسبی برای جذب اعتبار و نیرو برای ارگان های دولتی در پنج سال آتی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3518
  • دیدگاه‌ها برای ثبت نام رایگان سرشماری نفوس و مسکن برای عزاداران حسینی در انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.