تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
12

سرقت کابل برق منجر به مرگ سارق در شهرستان انار شد

  • کد خبر : 32093
  • 21 اسفند 1400 - 12:31
سرقت کابل برق منجر به مرگ سارق در شهرستان انار شد

در پی سرقت کابلهای هوایی توسط سارقین در شهرستان انار یکی از سارقین در تعقیب و گریز با پلیس کشته شد.

به گزارش صدای انار به نقل از بازپرس رسیدگی کننده به پرونده حجه الاسلام فاطمی نژاد در پی سرقت کابلهای هوایی توسط سارقین در شهرستان انار یکی از سارقین در تعقیب و گریز با پلیس کشته شد.

✔️آنچه گذشت
ساعت ۳ صبح روز چهارشنبه ، اهالی یکی از روستاهای شهرستان انار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و از حضور سارقین سیمهای برق با دودستگاه خودرو در روستا و سرقت بیش از ۱۰۰۰متر سیم برق خبر دادند که با حضور یکی دونفراز مردم سارقین با پرتاب سنگ به مردم روستا با سرعت سرسام آوراز محل متواری می گردند .

در پی دریافت این خبر، بلافاصله واحدهای گشت عازم منطقه شدند و در مسیر تردد خودروهای سارقین قرار گرفتند.

مأموران انتظامی ۲ دستگاه خودروپژو را مشاهده کردند که کابلهای مسروقه عقب خودروهاقابل مشاهده بوده و سارقین با مشاهده مامورین قصد فرار از منطقه را داشتند که مامورین به راننده آن دو خودرو فرمان «ایست» دادند، اما سارقین با دیدن خودروی پلیس، از محل متواری می گردند .

نیرو‌های گشت که دیگر یقین داشتند با سارقین کابل روبه رو شده‌اند بی درنگ به تعقیب خودرو پرداختند، زیرا که سیمهای سرقتی نیز در قسمت صندق عقب های خودرو به چشم می‌خورد، اما راننده و سرنشین خودروها توجهی به اخطار‌های پلیس نداشتند و با عبور هولناک از کنار گشت پلیس به دنبال راه گریزی بودند تا از چنگ پلیس فرار کنند.

با وجود این، ماموران انتظامی که با دستورات سلسله مراتب فرماندهی، همه تلاش خود را برای مبارزه با یغماگران اموال عمومی به کار گرفته بودند، همچنان به تعقیب متهمان سرقت که با خودروهای پلاک مخدوش از صحنه گریختند ادامه دادند .

در این لحظه، مامور انتظامی با شلیک ۳ تیر هوایی به سارقین اخطار داد که توقف و تسلیم قانون شوند، که سارقین از جاده های خاکی قصد فرار را داشتند نهایتا پس از تعقیب و‌گریز طولانی مامورین چاره ای جز تیراندازی به سمت لاستیک خودرو را نداشتند اقدام به شلیک به سمت خودرو را مینمایند .

لحظاتی بعد خودرو متوقف و مامورین با یکی از سارقین جوان حدودا ۳۰ ساله که با اصابت گلوله خون آلود نقش بر زمین شده بود مواجه و جهت نجات جان وی سریعا اورژانس در محل حاضر و تمام تلاش خود را برای احیاء به کار گرفته ولی نامبرده بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان سپرد.

بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن بود که متهمان تحت تعقیب،پس از سرقت سیمهای سرقتی را حمل می‌کردند. این درحالی بود که در بازرسی از داخل خودرو مقادیر زیادی کابل برق، یک عدد قیچی بزرگ برش کابل‌های هوایی همراه با قمه و تعداد زیادی سنگ که سارقین به سرقت با آنها به مردم حمله کرده بودند به مقر پلیس انتقال یافت تا بررسی‌های بیشتر در این باره صورت گیرد. از سوی دیگر نیز با صدور دستورات ویژه‌ای به پلیس برای دستگیری سایر سارقین فراری این پرونده آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32093
  • دیدگاه‌ها برای سرقت کابل برق منجر به مرگ سارق در شهرستان انار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.