تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
10

زنگ سلامت در مدرسه پسرانه شاهد انار نواخته شد

  • کد خبر : 7957
  • 02 اردیبهشت 1396 - 16:54
زنگ سلامت در مدرسه پسرانه شاهد انار نواخته شد

دوم اردیبهشت و دومین روز از هفته سلامت با حضور امام جمعه انار، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش زنگ سلامت در دبستان پسرانه شاهد انار نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان انار:شنبه  دوم اردیبهشت و دومین روز از هفته سلامت با حضور امام جمعه انار، مسئولین شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش زنگ سلامت در دبستان پسرانه شاهد انار نواخته شد.

این مراسم که با صبحگاه دانش آموزان و تلاوت ایات قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد امام جمعه محترم حجت الاسلام منتظری سخنانی پیرامون سلامت جسم و روح از دیدگاه آیات و روایات بیان داشته و توجه به سلامت را توصیه دین و ائمه معصومین دانستند و دراین زمینه حدیثی را عنوان نمودند.

در ادامه مهندس موسی زاده رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی بهداشت و هفته سلامت توجه تمامی اقشار جامعه خصوصا دانش آموزان به سلامت را از اولویتها دانسته و انسان سالم را محور توسعه ذکر کردند.

ایشان همچنین با اشاره به شعار این هفته به نام زندگی سالم با نشاط و امید ، فعالیت گروهی  ، تفریحات سالم و  روابط اجتماعی مثبت را یکی از شاخصه های مهم طول عمر دانستند که در کنار آن تغذیه سالم و تحرک بدنی نقش اساسی دارند.

در پایان دانش آموزان مدرسه با میوه سیب که همراه داشتند به عنوان نماد سلامت تغذیه شدند.

 

 


لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7957
  • دیدگاه‌ها برای زنگ سلامت در مدرسه پسرانه شاهد انار نواخته شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.