9

امام جمعه انار:کسانی که از ابزار فریب مردم استفاده میکنندصلاحیت رییس جمهور شدن و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ندارند

  • کد خبر : 7953
  • 01 اردیبهشت 1396 - 16:49
امام جمعه انار:کسانی که از ابزار فریب مردم استفاده میکنندصلاحیت رییس جمهور شدن و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ندارند

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:کسانی که از ابزار فریب مردم استفاده میکنند و با دادن آمارهای دروغ ، تهمت زنی ،خرید و فروش رای، تخریب رقبا، دادن وعده های دروغ و غیر قابل تحقق و ایجاد ترس میخواهند رای بیاورند صلاحیت رییس جمهور شدن و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ندارند .

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا گفت:کسانی که از ابزار فریب مردم استفاده میکنند و با دادن آمارهای دروغ ، تهمت زنی ،خرید و فروش رای، تخریب رقبا، دادن وعده های دروغ و غیر قابل تحقق و ایجاد ترس میخواهند رای بیاورند صلاحیت رییس جمهور شدن و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ندارند .
امام جمعه انار به یکی از معضلات اشاره کرد و گفت:مسئولان محترم شهرستان انار و کسانی که قصد عضویت در شوراهای شهر و روستا را دارند باید به موضوع تامین آب شرب توجه بیشتری داشته باشند.
وی :متاسفانه با بارندگی های کمی که وجود دارد اگر رودخانه هایی که به سمت شهرستان انار در جریان هستند مهارشوند و با ایجاد سد ها و بند های خاکی از هدر رفتن این منابع خدادادی جلوگیری به عمل آید و از حفر چاهها در حوزه آب شرب انار جلوگیری شود ، یقینا در تامین حداقل آب آشامیدنی مردم تاثیر فراوانی خواهد داشت و از بسیاری از بیماری های گوارشی و کلیوی و سرطان ها جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه تقویت مبانی دینی را ضروری دانست و گفت:هر قدر که دین انسان قویتر باشد ،آسیب پذیری اش از مفاسد اجتماعی و فرهنگی کمتر خواهد شد .
امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت عید مبعث گفت:وجه مشترک حکومت نبوی و حکومت مهدوی حضرت بقیه الله الاعظم (ع) اقامه عدل و ایجاد حکومت الهی با یاری خداوند متعال و حضور پشتیبانی مردم میباشد.
وی امام موسی ابن جعفر را امامی شجاع و مبارز دانست و به نمونه ای از توصیه های آن حضرت به صفوان جمال اشاره کرد و گفت:امام موسی ابن جعفر می فرماید هر کس دوست بدارد ستمگران زنده بمانند در صف آنهاست و کسی که در صف آن ها باشد داخل جهنم میشود .
امام جمعه شهرستان انار به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی در تمام میدان های حفظ و حراست از نظام اسلامی حاضر بوده و در دوران دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل نموده و بعد از دفاع مقدس در بازسازی و سازندگی کشور و اجرای بسیاری از طرح های عظیم صنعتی و عمرانی حضور داشته و بسیاری از فعالیت های سازندگی ،محرومیت زدایی،ساخت اتوبان ها ،بزرگراهها و فرودگاهها ،بازسازی تاسیسات و اسکله های بنادر ،پروژه های کشاورزی ،آبرسانی ،گاز رسانی ،احداث واحد های مسکونی و صدها فعالیت های دیگر نقش موثر داشته است.
وی به شهادت مظلومان ۱۲۶ نفر از شیعیان سوریه که ۸۰نفر از آنها کودک بوده اند اشاره کرد و گفت:آمریکای جنایت کار به بهانه ی حمله‌ شیمیایی درسوریه از تروریست های تکفیری حمایت کرده و پایگاه سوریه را مورد حمله موشکی قرار میدهد ولی نسبت به قتل عام ۱۲۶ نفر از شیعیان مظلوم سوریه که ۸۰ نفر از آنها کودک بودند و زنده زنده توسط تروریست ها در آتش سوختند هیچ واکنشی نشان ندادند.
امام جمعه انار به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت :کسی حق ندارد از جانب ملت شجاع و حاضر صحنه ایران از آمریکا و تهدیدات آمریکا بترسد و دشمنان ،هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7953
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:کسانی که از ابزار فریب مردم استفاده میکنندصلاحیت رییس جمهور شدن و عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.